AHLSELL NORGE AS

Ny administrerende direktør i Ahlsell Norge

Pressemelding   •   aug 12, 2015 14:05 CEST

Rune Flengsrud har blitt ansatt som ny administrerende direktør i Ahlsell Norge AS og medlem av konsernledelsen i Ahlsell AB, med tiltredelse 1. oktober.

En erfaren leder

Rune forlater en lang karriere innen Schneider Electric, sist som CEO for Schneider Electrics nordiske og baltiske virksomheter med en omsetning på 10 milliarder NOK.

Et mer offensivt Ahlsell

Rune har dokumentert sin evne til å lede store selskap i både gode og tøffe tider. Gjennom sin tidligere erfaring fra grossistbransjen i Norge har han de beste forutsetninger for å bidra til et offensivt og lønnsomt Ahlsell Norge.

Vi ønsker Rune hjertelig velkommen til Ahlsell når han tiltrer i sin nye stilling den 1. oktober.

Ahlsell har nå markedets bredeste lagerførte sortiment med 50.000 artikler som sikrer våre kunder komplett levering dagen etter bestilling. Våre 50 lokale butikker hjelper den profesjonelle fagmannen med god service og et stort vareutvalg. E-handel med markedets bredeste sortiment og pålitelig logistikk sikrer effektiv drift for våre kunder. Lokal salgsorganisasjon betjener lokale kunder slik at et problemfritt grensesnitt ivaretas i hverdagen. Ahlsell gjør det enklere å være fagmann.