Software Innovation AS

Ny IT-sjef i Software Innovation

Pressemelding   •   aug 22, 2012 11:18 CEST

Jan Hatlebrekke (35) har tatt over som ny leder for IT Management hos Software Innovation. Hatlebrekke kommer fra stillingen som produkt- og markedssjef i Trigcom, hvor han de siste seks årene har jobbet med løsninger for mobil sikkerhet.

Hatlebrekke har en nøkkelrolle i arbeidet med å videreutvikle selskapets IT-løsninger slik at de understøtter selskapets vekst og samhandling på tvers av internasjonale avdelingskontorer, og skal sørge for at selskapets 300 ansatte har tilgang til sine IT-verktøy også fra mobile enheter.

-Software Innovation er et spennende selskap med ansatte som daglig samhandler og beveger seg på tvers av landegrenser. Med filosofien «One Team – One Company» som paraply, ser vi det som spesielt viktig å sørge for at arbeidsstyrken er tilgjengelig og har tilgang til IT-løsninger der de befinner seg, og dette på en sikker måte, sier IT-sjefen.

-Jeg håper at vi med hjelp av gode IT-verktøy kan bidra til skape mer effektive arbeidsprosesser, og dermed også motiverte og produktive medarbeidere. Hverdagen skal være enkel, mobil og sikker, slik at vi kan levere kvalitet gjennom hele organisasjonen, understreker Hatlebrekke.

Om Software Innovation:

Software Innovation er et skandinavisk selskap og blant de internasjonalt ledende leverandørene av programvare for informasjonshåndtering, dokumentkontroll og saksbehandling. Med 25 års erfaring og kompetanse arbeider vi målrettet med å levere fremtidsrettede, fleksible og brukervennlige løsninger. Vi skaper god kunnskapsdeling, effektiv samhandling, virksomhetskontroll og bedre service i private og offentlige virksomheter. Våre standard bransjeløsninger er bygget på Microsoft SharePoint og Office - markedets ledende plattform for samhandling. www.software-innovation.no