Solia AS

NY KANARIØY FRA HAUGESUND I VINTER

Pressemelding   •   jul 23, 2012 12:48 CEST

Endelig kan folk på Haugalandet og området rundt reise direkte til Tenerife fra Haugesund! Til vinteren setter Solia opp direkteflygninger til denne flotte og naturskjønne øya utenfor kysten av Afrika. Det blir ukesavganger i november og februar, samt toukersavganger i desember og januar.

-Vi har fått mange henvendelser fra folk i Sør-Hordaland og Nord-Rogaland etter direkteflygninger til andre steder enn Gran Canaria, og nå håper vi at våre flygninger blir tatt vel i mot, slik at vi kan utvide med flere flygninger, sier Jon Steinar Engenes, daglig leder i Solia.

Den 18/11 og 3/2 kan man i tillegg delta på Solias populære premiumturer med både utflukter og måltider inkludert i reisen.
Informasjon om avganger, priser og hotellmuligheter finnes på www.solia.no

Solia AS er en del av Primera Travel Group, et av nordens største reisekonsern med over 1 million reisende årlig og en omsetning rundt 5 milliarder kroner. I Norge tilbyr Solia tradisjonelle pakkereiser med charterfly og rutefly til mange populære reisemål ved Middelhavet, Kanariøyene, Madeira og Egypt. Foruten tradisjonelle charterturer produserer selskapet rundreiser i Asia, Afrika og på det amerikanske kontinentet.