Glen Dimplex Nordic

​Ny salgsdirektør til Glen Dimplex Nordic

Pressemelding   •   aug 15, 2015 09:19 CEST

Espen Schønningsen har blitt ansatt som ny Salgsdirektør i Glen Dimplex Nordic og tiltrådte stillingen 15. august.

En erfaren leder

Gjennom sin yrkeskarriere har Espen stort sett jobbet innenfor teknisk salg og ledelse og kom til Glen Dimplex fra Efa Elektro AS hvor han de siste 5 årene har hatt en stilling som Salgs- og markedssjef. Tidligere har Espen blant annet vært salgssjef i Elko, samt hatt ulike roller innen salg og ledelse i henholdsvis Siemens og Moeller Electric (nå Eaton).

I tillegg til stillingen som salgsdirektør i Norge vil Espen inneha en markedssjef rolle på nordisk nivå og jobbe tett med våre kontorer i Danmark, Sverige og Finland.

Vi ønsker Espen hjertelig velkommen til Glen Dimplex Nordic.

Glen Dimplex Nordic er en norsk bedrift som utvikler, produserer og selger energieffektive produkter og løsninger. Vi kan tilby et bredt sortiment av kvalitetsprodukter innen elektrisk oppvarming og energistyring for de fleste typer bygg. Vår erfaring med et krevende nordisk klima og markedets bredeste sortiment av panelovner og energistyringssystem har gjort oss til en ledende leverandør av varme og komfort- løsninger.