Universal Music Norge

Ny singel fra Martin Halla "Losing My Mind"

Pressemelding   •   sep 08, 2014 14:25 CEST

I dag, mandag 8. september, har den tidligere The Voice-vinneren Martin Halla sluppet sin nye singel "Losing My Mind". Teksten er skrevet i perspektivet til en ung gutt som opplever sin første sommerforelskelse. Om at det er tøft å kjenne på så sterke følelser for første gang, og hvordan det er å se tilbake på som voksen.

25 år gamle Martin Halla fra Aurskog har en sangstemme og en tilstedeværelse av de sjeldne, noe som tok han helt til topps i sangkonkurransen The Voice i 2012. Singelen "Illuminate The Sky" ble sluppet i januar året etter og ble en av de største norske hitlåtene det året, etterfulgt av debutalbumet Winter Days den 8. mars. Med seg på laget hadde han både The Voice-mentor Magne Furuholmen og hans mangeårige samarbeidspartner Martin Terefe som begge bidro på produksjon- og låtskriversiden. Siden den tid har Martin spilt inn ny musikk sammen med produsent Simon Nordberg i Stockholm og første singel som slippes er "Losing My Mind". Låten er skrevet av Martin sammen med Kristoffer Erikson og Lina Hansson.

Hør "Losing My Mind" her

Følg Martin Halla på Facebook

Om Universal Music

Universal Music AS er verdens og Norges største musikkselskap og representerer blant annet artister som U2, Rolling Stones, Eminem, Lady Gaga, Rihanna, a-ha, Sissel Kyrkjebø, Odd Nordstoga, Bernhoft, Gabrielle mm.

Universal Music Group er operative i 59 land som representerer lablene A&M/Octone, Decca, Def Jam Recordings, Deutsche Grammophon, Disa, Emarcy,Fonovisa, Geffen Records, Interscope Records, Island Records, Lost Highway Records, Machete Music, MCA Nashville, MercuryNashville, Mercury Records, Polydor Records, Motown, Universal Music Latino, Universal Republic og Verve Music Group.