Ving Norge AS

Nye ekstrafly i vinterferien, og sommerferien!

Pressemelding   •   feb 01, 2011 16:41 CET

Den siste tiden er nesten alle reiser i vinterferien blitt booket . Det er kun et fåtall reiser igjen. Nå har vi satt opp ekstra fly til Gran Canaria, og har dermed muligheten til å sende flere som ønsker det på ferie til sol og sommer.

Hver onsdag fra 9. februar til 20. april med avreise fra Oslo.

- Mange har flyttet ferien sin fra Egypt til våre andre reisemål, så dette ekstraflyet gir de aller fleste mulighet til å få en vinterferie. Siden det er en onsdagsavgang blir ferien riktig nok litt amputert med tanke på skoleferien, sier administrerende direktør Christian Grønli.

Øker også til sommeren!

Bare de to siste ukene har mer enn 20.000 gjester bestilt sommerferien sin hos Ving. På grunn av økt pågang har vi nå satt opp et ekstra fly til Syden. Flyet er hentet fra vårt eget flyselskap Thomas Cook Airlines, og er av typen A320. Det vil få avganger til våre mest populære reisemål i Syden i hele skoleferien. Det nye flyet vil dra til Kreta, Kos, Mallorca og Tyrkia http://www.ving.no/ekstrafly-til-syden