Goldwell Norge

Nye innovative StyleSign Naturally Full

Pressemelding   •   aug 09, 2013 10:22 CEST

Resultatet av innovative Goldwell forskning - Naturally Full  med mange talenter

Ny avansert Support Technology er nøkkelen til nye Stylesigns Natrually Full  mange talenter. Det er et resultat av omfattende forskning og gjør produktet til en ekte innovasjon

Stylesign Naturally Full har mange talenter. Den kan brukes  som  føhn-, styling og finishing spray  som gir en naturlig fyldighet. Naturally Full inneholder selvklebende mikropartikler som danner et fleksibelt, usynlig støtteverk som legger seg rundt hvert hårstrå, og dermed gir en følelse av å ha mer hår. Sprayen er fleksibel og kan restyles.

Påførings tips:

Spray jevnt i hånkletørt hår før føhning, tørk håret tørt og påfør igjen, spray gjerne litt ekstra på krona og tuppe´er underhåret på krona for ekstra volum. Resultatet blir fantastisk.

Goldwell ble etablert i 1948 av Hans Erich Dotter. Firmaets mål er å utvikle hårprodukter av topp kvalitet, og selge disse produktene eksklusivt til frisører over hele verden. Goldwell er etablert i over 65 land over hele verden og globalt jobber 1500 mennesker daglig for Goldwell. Goldwell har over 1000 varelinjer innen farge, pleie og styling og har en omsetning på 315 millioner euro i året. Goldwell er en av flere merker som eies av et japansk konsern kalt KAO som utvikler mange kjente merkevarer globalt. Selskapet har en omfattende forskning på ingredienser som kan forbedre arbeidsituasjonen for alle som bruker kosmetiske produkter. KAO driver også en profesjonell avdeling der produktene kun selges gjennom frisører over hele verden.