Ving Norge AS

Nyhet! Formel 1-reiser hos Ving

Pressemelding   •   okt 31, 2016 08:00 CET

Ving fortsetter satsningen på sportreiser, og utvider tilbudet med Formel 1-pakker. Monaco Grand Prix, Abu Dhabi Grand Prix og Belgian Grand Prix er bare noen av de kjente løpene Ving vil ha i programmet.

- Det er helt spesielt å få se noen av de mest kjente Grand Prix-løpene i verden live. Formel 1 er best i virkeligheten, og det er kjempemoro at vi nå gjør det kjempelett å kjøpe denne opplevelsen. Pakkene vi har satt sammen inkluderer billetter, fly og hotell, sier kommunikasjonsdirektør Tonje Løkaas Fossum i Ving.

I første omgang lanseres de populære Grand Prix-løpene i Belgia, Monaco og Barcelona. Senere i november lanseres også Abu Dhabi Grand Prix, Hungarian Grand Prix, German Grand Prix og Italian Grand Prix.

Vings Formel 1-reiser går fra fredag til mandag og selges som komplette pakker. I pakkene inngår tre netter på hotell (minst 3-stjerner), billett til kvalifiseringsløpet på lørdag og hovedløpet på søndag, samt fly tur/retur Oslo. Transport mellom hotell og bane er også inkludert, samt reiselederservice fra Thomas Cook Sports.

Spanish Grand Prix

Søndag 14. mai i 2017 går Spanish Grand Prix av stabelen på den velkjente banen Circuit de Barcelona-Catalunya i Barcelona. Blandingen av høy- og lavfartskurver sammen med det ujevne underlaget gjør at løpene er både fysisk og teknisk krevende. Hit kan du reise med Ving i perioden 12. –15. mai 2017. Du bor på Hotel Soho Barcelona eller H10 Marina Barcelona i Barcelona. Pris fra kr 7087 per person.

Monaco Grand Prix

Søndag 28. mai kjøres Monaco Grand Prix som er det store drømmeløpet for mange førere og Formel 1-entusiaster. Glamouren rundt løpet, stemningen og utfordringene på banen gjør at ingen andre løp kan måle seg med Monaco Grand Prix. Hit kan du reise med Ving i perioden 26.–29. mai 2017. Du bor på Hotel Ibis Style Nice Centre Gare eller Novotel Nice Centre i Nice. Pris fra kr 8479 per person.

Belgian Grand Prix,

Den 27. august 2017 kan du oppleve Belgian Gran Prix på den ærverdige og historiske banen Spa-Francorchamps, ca 15 mil fra Brussel. Banen har vært vertskap for forskjellige Grand Prix siden 1924 og er fortsatt en av de mest populære blant både førere og fans. Hit kan du reise med Ving i perioden 25.–28. august 2017. Du bor på Thon Hotel Brussels City Centre eller Radisson Blu Royal Hotel Brussels. Pris fra kr 6410 per person.

Mer info om Formel 1-reiser:www.ving.no/formel-1-reiser

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 300 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon, i egne butikker samt utvalgte reisebyråer over hele landet. Ving Norge AS har 89 ansatte og over 400 000 reisende årlig.