jane iredale – THE SKIN CARE MAKEUP® / Fedora Minerals

Nyhet fra jane iredale- THE SKIN CARE MAKEUP- Golden Shimmer

Pressemelding   •   mai 22, 2014 10:45 CEST

jane iredale-THE SKIN CARE MAKEUP lanserer Golden Shimmer-en lett bodylotion som gir uimotståelig glød til ansikt og kropp.
Kan brukes alene, blandes inn med din favorittbodylotion eller kombineres med din makeup. Er også super å blande med en selvbruningskrem for ekstra glød.

Ingredienser og fordeler:

• Diamantstøv- et unik mineralpigment fra Mica, gir skimmereffekt
  • Pyrus malus (eple)-ekstrakt gir fukt og en oppstrammende effekt
  • Hylleblomst- og blåbær-ekstrakt roer og mykgjør huden
  • Grønn- og hvit te-ekstrakt er antioksidanter som beskytter huden mot skadelige miljøpåvirkninger
  • Grapefrukt- og appelsin-ekstrakt gir glød og en behagelig duft

Ansikt:

•   Påføres kinnben, brynsbenet (rett under øyebrynene) og fra nesen og utover over din foundation
  •   Jevn ut og vask deretter hendene
Kropp:

• Kan brukes på bryst, skuldre og ben.
  • Vask hender og la produktet absorbere før du kler på deg

Golden Shimmer er tilgjengelig fra 16. juni på janeiredale.no eller hos jane iredale-forhandlere, se janeiredale.no. Produktet er et Limited Edition produkt og er tilgjengelig i en begrenset periode og så langt lageret rekker.

Jane Iredale                                                                                                                          Jane Iredale introduserte sin unike hudpleiende makeupserie i mai 1994. Det var den første komplette serien på markedet som ikke bare tar hensyn til farger og konsistens, men også til hva som er bra for huden. Produktene er basert på mikroniserte mineraler, og er produsert uten fyllstoff og bindemiddel (som f.eks. talkum og mineraloljer) og uten kjemiske fargestoffer eller konserveringsmidler. Derfor selges Iredale-produktene på hudpleie- og legesentere i hele verden.

Jane Iredale og Fedora Minerals distribueres i dag av Skintific AS (tidligere AS Tekon) som siden 1967 har vært en av landets ledende aktør til hudpleiebransjen.