TUI Norge

Nyhet! Lær å crawle i ferien

Pressemelding   •   nov 08, 2013 13:54 CET

Sliter du med svømmeteknikken? Til vinteren kan også voksne gå på svømmekurs i ferien, melder Star Tour.

- Vi har fått veldig god respons på svømmeskolene vi arrangerer for barn. I sommer lærte over 2000 barn å svømme. Samtidig fikk vi tilbakemeldinger fra voksne som har lyst til å lære seg bedre svømmeteknikk, sier informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett i Star Tour.

Denne vinteren inviterer derfor Star Tour til crawl-kurs for voksne på Kanariøyene.

- Neste sommer følger vi opp med kurs på alle våre Blue Village familiehotell rundt Middelhavet og på Gran Canaria .Vi bruker de samme sertifiserte svømmeinstruktørene som jobber med barnas svømmeskole, sier informasjonssjefen.

Påmelding skjer på reisemålet, og det er førstemann til mølla-prinsippet som gjelder.

Fakta:
* Crawl-kurs for voksne to ganger i uken
* På alle Star Tours Blue Village familiehotell på Kanariøyene kommende vinter (i perioden 21/12 til 3/3)
* På alle Star Tours Blue Village familiehotell rundt Middelhavet og på Gran Canaria neste sommer (i perioden 15/6 til 15/8)
* Sertifiserte svømmelærere fra svenske Aquaworks
* Pris: 5 euro per gang

Bilder kan lastes ned her

Star Tour er en av Norges største turoperatører med 360 000 reisende årlig. Vi tilbyr ferier med charterfly og rutefly til over 100 land, og i 2013 feirer vi vårt 40-års jubileum. I følge Norsk Kundebarometer har Star Tour Norges mest fornøyde kunder, både når det gjelder kundetilfredshet og kundelojalitet. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle og forbedre reisene våre og har som en del av TUI Travel Plc tilgang på reiser og ferier som ellers hadde vært uoppnåelige. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.