Tech Nutrition AS

NYHET! Proteins to the people!!!

Pressemelding   •   jun 17, 2013 08:30 CEST

Tech Nutrition lanserer ProZyme proteinsmoothie – en frisk, ready-to-drink proteinshake, full av proteiner og nesten helt uten karbohydrater!

ProZyme proteinsmoothie kommer i små, hendige flasker á 200ml. Hver flaske inneholder 15g proteiner og kun 2g karbohydrater. Med ekte jordbærpuré som del av smakstilsetningen, får du en proteindrikk som er utrolig god på smak i tillegg til at du fyller på med høykvalitets melkeproteiner.

For de som fortsatt ikke helt har fått med seg hvor gunstig jevnlig proteininntak er for kroppens indre og ytre, så tar vi en rask oppsummering:

• Protein i måltidet gir større metthetsfølelse, slik at det er enklere å styre måltidsstørrelsen.
  • Jevnlig påfyll av protein (hver 3. time helst), sikrer oppbygging av muskulatur og andre viktige funksjoner i kroppen.
  • Protein fører til jevnt blodsukker (GI i måltidet går ned), noe som gir jevne energinivåer og mindre sultfølelse mellom måltider.
  • Protein umiddelbart etter trening har i forskningen vist å kunne bedre resultatene med opp til 25% - både for styrke- og utholdenhetstrening.
  • Protein er med å hindre muskelnedbrytning på diett.

WHAT IS NOT TO LIKE, sier vi! Som vi alle opplever fra tid til annen (eller ganske ofte), så er det vanskelig å hele tiden ha proteinrike måltider tilgjengelig og det kan være dyrt å tidkrevende å tilberede proteinrik mat. Med ProZyme proteinsmoothie, slipper du enkelt unna – du kan ha den i treningsbagen, i kjøleskapet eller i veska på bytur, og innta når som helst og hvor som helst.  Det finnes da ingen unnskyldning for å ikke holde proteininntaket høyt gjennom dagen.

Det at produktet også smaker fantastisk, har minimalt med sukker, har høyt kalsiuminnhold og i tillegg er tilsatt 2.2g fiber, gjør ProZyme proteinsmoothie til et genialt valg gjennom dagen.

Vi anbefaler at ProZyme proteinsmoothie nytes iskald!

Ønsker du en smaksprøve? Ta kontakt, så ordner vi det!

Tech Nutrition er et helnorsk sportsernæringsfirma som ble etablert i 1996. Produktene er utviklet og markedsført av oss og distribueres via sportskjeden XXL, Sunkost, Life, 3T og via vår offisielle nettbutikk, www.tn.no.