Ving Norge AS

Nye reisemål på det greske fastlandet

Pressemelding   •   okt 07, 2016 12:58 CEST

Ving øker med over 20 prosent til Hellas neste sommer, og lanserer nå småbyene Sivota og Ammoudia i Parga-området på det greske fastlandet. Begge byene karakteriseres av fine strender, hjemmekoselige hotell og en autentisk gresk atmosfære.

Parga er et sted der gjestene våre stortrives, og er alltid med på topplisten over reisemålene med de mest fornøyde kundene i sommerhalvåret. Med de to nye reisemålene gir vi kundene enda mer å velge mellom på den populære kysten, sier kommunikasjonsrådgiver i Ving, Sophie Frisholm Damsund.

Sivota og Ammoudia

Sivota er en liten by med knapt tusen innbyggere noen mil nord for Parga. Naturen er kupert og vakker, og det er en rekke strender å velge mellom. I havnen ligger de fleste av byens restauranter og tavernaer med fin utsikt over havet. Ving tilbyr fire koselige, små hotell i Sivota.

Ammoudia, som ligger rundt to mil sør for Parga, er en litt mindre by med kun noen hundre innbyggere. Her er det fredelig og rolig, og Ving tilbyr flere små hjemmekoselige hotell i tillegg til et lekkert boutique-hotell.

- Parga-området er allerede et rimelig område å feriere i, og med den norske kronen på vei oppover blir feriene ennå litt billigere, til glede for alle som planlegger neste års sommerferie, sier Damsund.

Priseksempel: Fly tur/retur Oslo – Preveza med avreise 22.mai 2017. 1 uke i 2-romsleilighet på Giovanni Studios i Sivota: 3 896,– pr. person.

Ving flyr direkte fra Oslo til Preveza fra 22. mai til 25. september 2017.

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 300 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon, i egne butikker samt utvalgte reisebyråer over hele landet. Ving Norge AS har 89 ansatte og over 400 000 reisende årlig.