Ving Norge AS

Nyhet: Svøm med delfiner på Isla Mujeres i Mexico!

Pressemelding   •   mar 19, 2012 15:00 CET

Bærer du på en hemmelig barndomsdrøm om å svømme med delfiner? Nå kan drømmen bli virkelighet.

Fra og med neste vinter kan Ving tilby pakkerreiser til den lille, meksikanske øya Isla Mujeres. Foruten muligheten til å svømme med både delfiner og haier, byr øya på fargerike korallrev med fantastiske snorklemuligheter. Øya er også kjent for vakre landskap, turkis hav og strender så pudderhvite at de kan ta pusten fra deg.

Mexico har blitt et veldig populært feriemål på ving.no. Vi har hatt Mexico på programmet i to vintersesonger  og gjestene har vært strålende fornøyd. Derfor velger vi å satse videre på Mexico og tilby flere feriedestinasjoner. Isla Mujeres vil bli et fint supplement til Playa del Carmen, Tulum og Cancun sier Sophie Frisholm, presseansvarlig i Ving.

Det tilbakelente øylivet og den karibiske stemningen gjør Isla Mujeres til et ideelt reisemål både for eventyrlystne barnefamilier og par som søker avslappende dager i fantastiske omgivelser.

Bo rett på stranden og velg mellom fem ulike hotell.

Ving har direktefly fra Oslo til Mexico hver 14. dag. Første avgang er 3. desember.

Ettersom Isla Mujeres ikke er mer enn ca. 7,5 kilometer lang og 1 kilometer bred ligger det meste innen rekkevidde.  Som en avveksling til strandlivet kan du også rusle rundt blant små butikker og koselige restauranter, eller du kan dra på storfiske etter den sagnomsuste ”blue marlin” (sverdfisk).

Mange velger også å kombinere en reise hit med en reise til Cancún (8 km) og til et av verdens syv underverk, mayabyen Chichén Itzá.