Ving Norge AS

Nyhet! Ving lanserer Club Med

Pressemelding   •   des 10, 2015 08:58 CET

Som eneste norske reisearrangør lanserer Ving det franske hotellkonseptet Club Med. Det er i første omgang snakk om syv hotell, blant annet på Maldivene og Mauritius.

Club Med, eller Club Méditerranée som det egentlig heter, er et fransk varemerke med hotell over hele verden. Så godt som alt er inkludert i reisens pris, enten det gjelder trening og aktiviteter eller mat og drikke.

- Club Med tar all inclusive til nye høyder med fantastisk kvalitet på mat og drikke. Det gjør hotellene unike og ikke minst prisgunstige. Vi er veldig glade for at vi får mulighet til å tilby syv Club Med-hotell i programmet vårt, sier Christian Grønli, administrerende direktør i Ving.

Club Med-hotellene har et bredt og variert utvalg av aktiviteter for både barn og voksne. Gjestene har ubegrenset tilgang til blant annet vannsportaktiviteter, treningsstudio og gruppetreningstimer. De fleste aktivitetene er inkludert i prisen. Selv for de aller minste barna finnes det alderstilpassede aktiviteter, og mange av hotellene har også barneklubber og sirkusskoler.

Bar- og restauranttilbudet er stort, og så vel buffé som à la carte er inkludert i prisen. Samtlige hotell har store bassengområder og de aller fleste har egen strand med solsenger og parasoller.

I første omgang lanserer Ving syv Club Med-hoteller. To i Tyrkia (Kemer og Bodrum), to på Mauritius (La Plantation og La Pointe) , ett i Thailand (Kata Beach, Phuket), ett i Florida (Port St. Lucie) og ett på Maldivene

Hotellene har høy standard med en klassifisering på 4, 4+ eller 5. Hotellene kan bestilles fra april/mai 2016.

Priseksempel Club Med Maldivene:
Fra kr 18 500 per person. 24. mai 2016 fra Oslo. Rutefly med Qatar Airways eller Emirates t/r + 1 uke i Club Bungalow med all incluisive. Vil du oppgradere til en water villa koster det ca 30 000 kr per person. Transfer mellom flyplass og hotell kommer i tillegg og koster ca 1 100 kr per person t/r.

Les mer om Club Med

.

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 300 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon, i egne butikker samt utvalgte reisebyråer over hele landet. Ving Norge AS har 89 ansatte og over 400 000 reisende årlig.