VitOmega

Nytt energitilskudd med markedets mest effektive Q10!

Pressemelding   •   aug 30, 2012 13:55 CEST

VitOmega AS lanserer nå markedets mest effektive Q10. Det nye energitilskuddet inneholder en aktiv og mer effektiv form for Q10 som heter ubiquinol. Tradisjonelle Q10-produkter på markedet har den oksiderte formen for Q10 som heter ubiquinon, som det tar lengre tid før kroppen kan nyttigjøre seg av. Aktiv Q10 virker som en kraftig antioksidant og er den mest effektive formen for Q10. VitAktiv Q10 kan gi deg mer energi, styrke og yteevne.

Hvem trenger Q10?

Alle voksne mennesker kan ha stor nytte av VitAktiv Q10. Fra 30 års alder reduseres kroppens naturlige produksjon av Q10 kraftig. Dette kan være årsak til såkalt aldersbetinget slitenhet. Q10 er et co-enzym som produseres naturlig i kroppen vår. Mangel på det viktige stoffet kan tappe deg for energi. Q10 vil påvirke energinivået i kroppen.

Hva skiller VitAktiv Q10 fra konkurrentene?

De fleste tradisjonelle Q10-produktene som finnes på markedet inneholder oksidert Q10. Denne formen for Q10 må kroppen omforme til aktiv Q10, før kroppen kan nyttiggjøre seg den. VitOmega sitt Q10-produkt inneholder en ny form for Q10 (ubiquinol) som allerede er aktiv, og opptas dermed mye raskere i kroppen. VitAktiv Q10 er derfor mer effektiv en tradisjonelle Q10-produkter.

Mange av de tradisjonelle Q10-produktene inneholder syntetisk fremstilt Q10. Ofte er de tilsatt palmefett eller kokosfett, som inneholder mye usunt mettet fett. VitAktiv Q10 består av 100 % naturlige råvarer, og er tilsatt soyaolje som er en sunn olje.

VitAktiv naturlig Q10 markedsføres og selges av VitOmega AS

VitOmega AS er en kosttilskuddsleverandør som selger produkter med 100 % naturlige råvarer og uten kunstige tilsetningsstoffer. Alle kosttilskuddene er produsert i henhold til Good Manufacturing Practice, som har en meget streng praksis i forhold til kvalitet og testing. VitOmega har siden 1993 solgt omega 3 av høy kvalitet og tilbyr også VitMulti multivitamin, samt SterK2 med vitamin K2.

For ytterligere informasjon kontakt markedssjef Ann-Christin J. Bakke på mail: annb@vitomega.no eller mobil: 926 34 602.