JYSK

Nytt presserom

Pressemelding   •   mar 07, 2012 14:22 CET

JYSK AS har fått et nytt presserom på Mynewsdesk, og det vil innebære noen endringer i forhold til fremtidige utsendelser av produktnyheter og annet pressestoff.

Vi vil fremover sende deg pressemeldingen eller nyheten via Mynewsdesk og laste opp høyoppløselige bilder her, som du kan laste ned.

Vi håper at dette vil bli enklere for begge parter og at det også vil gi oss flere muligheter for å gi deg relevant materiell – til alle døgnets tider. Det er enkelt og gjøres på et par minutter.

Når det gjelder bildearkiv, vil vi laste opp alle nyheter i forbindelse med det vi legger ut av pressemeldinger, så bildearkivet på Mynewsdesk vil vokse etter hvert som tiden går.

Det er bare å ta kontakt om du ikke finner det du trenger, slik at vi kan sende deg aktuelle bilder på e-post eller laste opp bildene til Mynewsdesk.

Mynewsdesk.com fungerer som et sosialt medie for journalister og bloggere, og det er du som bestemmer hva du vil vite noe om og hvem du vil motta presseinformasjon fra.

Tre steg – slik gjør du:

1. Klikk her: http://www.mynewsdesk.com/no/pressroom/jysk
  2. Klikk på Følg-knappen øverst på siden.
  3. Opprett din profil.

På denne måten vil du være sikker på at du fortsatt vil motta våre nyheter.

Kontaktinformasjon:

Kristin Haug Merkesdal, JYSK Norge

Mobil: 97750069
E-post: kme@jysk.com

Danske Lars Larsen åpnet sin første butikk i 1979. I dag er JYSK en internasjonal gruppe med ca. 1.900 butikker i 34 land og 17.000 ansatte. JYSK ønsker å gi alle et godt tilbud og har ambisjoner om å åpne butikker over hele verden. Gruppen er eid av Lars Larsen, og den årlige omsetningen er på ca 2,5 milliarder euro. JYSK etablerte seg i Norge i 1988, den gang under navnet Norsk Sengetøylager. I Norge har JYSK 72 butikker og omsetter for ca. 1,3 milliarder norske kroner.