Universal Music Norge

Nytt visuelt mesterverkt fra Florence + The Machine

Pressemelding   •   mar 24, 2015 13:23 CET

Florence + The Machine annonserte nylig sitt tredje album How Big How Blue How Beautiful, med den øyeblikkelig fangende singelen What Kind of Man. Deler av kraften bak låta kom i form av den mest vågende og følelsesmessig rå videoen fra Florence vi noen gang har sett. Dette var første kapittel av et pågående samarbeid mellom Florence og regissør Vince Haycock, et samarbeid som vil fortsette gjennom hele albumet.

Andre kapittel får vi servert nå, der Vince fortsetter å kreere vakre visuals, denne gang til låta St Jude. St Jude er langt mer nedstrippet og følsom sammenlignet med What Kind of Man, og passer perfekt til de visuelle temaet og tonen som innledningsvis ble presentert i første kapittel.

Se og hør vakre kapittel 2: St Jude her:

Hvis du gikk glipp av kapittel 1: What Kind of Man, kan du se det her:

Florence + The Machines nye album How Big How Blue How Beautiful slippes på Island Records 1.juni, og inneholder disse låtene:

Ship To Wreck
What Kind Of Man
How Big How Blue How Beautiful
Queen Of Peace
Various Storms & Saints
Delilah
Long & Lost
Caught
Third Eye
St Jude
Mother

www.universalmusic.no/Artister/Florence--The-Machine/

Forhåndsbestill her: http://tinyurl.com/khmhsa4

For mer info, vennligst se vedlagt pressemelding.

Om Universal Music

Universal Music AS er verdens og Norges største musikkselskap og representerer blant annet artister som U2, Rolling Stones, Eminem, Lady Gaga, Rihanna, a-ha, Sissel Kyrkjebø, Odd Nordstoga, Bernhoft, Gabrielle mm.

Universal Music Group er operative i 59 land som representerer lablene A&M/Octone, Decca, Def Jam Recordings, Deutsche Grammophon, Disa, Emarcy,Fonovisa, Geffen Records, Interscope Records, Island Records, Lost Highway Records, Machete Music, MCA Nashville, MercuryNashville, Mercury Records, Polydor Records, Motown, Universal Music Latino, Universal Republic og Verve Music Group.