O.B.Wiik AS

O. B. Wiik AS ekspanderer og etablerer ny avdeling i Bergen.

Pressemelding   •   aug 10, 2015 15:22 CEST

Som følge av etterspørsel fra kunder og en nøye vurdering av markedet har O.B.Wiik etablert egen avdeling med lokale salgsressurser for ytterligere satsing i Bergen og på Vestlandet.

Med vår over 100 årige historie og kompetanse, innovative produkter, konkurransedyktige priser, dyktige medarbeidere og et solid økonomisk fundament, skal vi utvikle en bærekraftig avdeling i regionen.

Vår nye avdelingsleder i Bergen; Reidar Berg, har 25 års erfaring fra bransjen, og har solid kjennskap til produkt og marked. Noe våre kunder helt sikkert vil dra nytte av i tiden som kommer.

Vi vil i første omgang fokusere på salg, utleie og leasing av våre Wiik haller, som allerede er et kjent produkt for mange. Montasje og service vil naturlig følge denne aktiviteten.

Med dette håper vi at Wiik hall kan bli et førstevalg i ditt valg av nytt bygg og vi står gjerne til tjeneste med råd og vink.

O.B.Wiik Haller,

Telt & Presenninger

Vi utvikler, produserer, leier ut og selger plasthaller og stålhaller som blant annet kan brukes som lagerhaller og produksjonshaller, men vi er nok like kjent for våre telt, presenninger og arrangementsløsninger. O.B.Wiik leverer alltid høy kvalitet til konkurransedyktig pris.

Produkter fra O.B.Wiik dekker det meste - overalt. Hallene våre er montert i mer enn 80 land, takket være vårt samarbeid med FN og diverse frivillige hjelpeorganisasjoner. Produktene våre brukes til anlegg og verksted, som lagerhaller og produksjonshaller, til matlagring og messer, husbygging og stillaser, forsvar og militær virksomhet, havnelager og bulklager, støpearbeid og takarbeid, til private og firmaer, til party og fest, til arrangementer innen idrett og kultur. Vår egen kultur er basert på leveringsdyktighet, kvalitet og sikkerhet.