O.B.Wiik AS

O. B. Wiik AS ekspanderer og etablerer ny avdeling i Stavanger

Pressemelding   •   feb 18, 2016 13:57 CET

O. B. Wiik ble etablert i 1912. Med mer enn 100 års historie, erfaring og kompetanse, innovative produkter, konkurransedyktige priser, dyktige medarbeidere og ett solid økonomisk fundament, skal det utvikles en bærekraftig avdeling i regionen.

Avdelingsleder i Stavanger; Kjell Ove Rossehaug har 10 års erfaring fra bransjen, og har solid kjennskap til produkt og marked noe kunder og samarbeidspartnere helt sikkert vil dra nytte av i tiden som kommer.

Avd. Stavanger vil i første omgang fokusere på salg, utleie og leasing av plasthaller markedsført under navnet «WiikHall»; ett kjent produkt for mange. Montasje og service vil naturlig følge denne aktiviteten.

Kontakt gjerne Kjell Ove Rossehaug på telefon 907 49 903 eller e-post: kjell.ove.rossehaug@obwiik.no for mere informasjon.

O.B.Wiik Haller,Telt & Presenninger. Vi utvikler, produserer, leier ut og selger plasthaller og stålhaller som blant annet kan brukes som lagerhaller og produksjonshaller, men vi er nok like kjent for våre telt, presenninger og arrangementsløsninger. O.B.Wiik leverer alltid høy kvalitet til konkurransedyktig pris.

Produkter fra O.B.Wiik dekker det meste - overalt. Hallene våre er montert i mer enn 80 land, takket være vårt samarbeid med FN og diverse frivillige hjelpeorganisasjoner. Produktene våre brukes til anlegg og verksted, som lagerhaller og produksjonshaller, til matlagring og messer, husbygging og stillaser, forsvar og militær virksomhet, havnelager og bulklager, støpearbeid og takarbeid, til private og firmaer, til party og fest, til arrangementer innen idrett og kultur. Vår egen kultur er basert på leveringsdyktighet, kvalitet og sikkerhet.