O.B.Wiik AS

O. B. Wiik AS kjøper dansk leverandør av lagerhaller

Pressemelding   •   feb 24, 2016 15:31 CET

Helge Frandsen A/S som er lokalisert på Jylland, har i mange år vært agent og samarbeidspartner på det danske marked for O. B. Wiik. O. B. Wiik overtar avdelingens medarbeidere og materiell.

Salg av avdelingen gjøres fordi Helge Frandsen A/S nå kan konsentrere seg om drift og utvikling av selskapets varme- og stillasavdeling. Salget av hallavdelingen til O. B. Wiik A/S vil sikre fortsatt vekst og utvikling, og sikre arbeidsplassene til dagens medarbeidere.
For O. B. Wiik A/S betyr overtakelsen av avdelingen at selskapet styrker sin tilstedeværelse på Jylland, hvor vi får en ny avdeling med mannskap og produkter som gjør at O. B. Wiik kommer nærmere sine kunder, og kan gi dem enda bedre service og tilgjengelighet.
Hovedkontor til O. B. Wiik A/S i Danmark vil fortsatt være lokalisert på Sjelland.

O.B.Wiik Haller,Telt & Presenninger.

Vi utvikler, produserer, leier ut og selger plasthaller og stålhaller som blant annet kan brukes som lagerhaller og produksjonshaller, men vi er nok like kjent for våre telt, presenninger og arrangementsløsninger. O.B.Wiik leverer alltid høy kvalitet til konkurransedyktig pris.

Produkter fra O.B.Wiik dekker det meste - overalt. Hallene våre er montert i mer enn 80 land, takket være vårt samarbeid med FN og diverse frivillige hjelpeorganisasjoner. Produktene våre brukes til anlegg og verksted, som lagerhaller og produksjonshaller, til matlagring og messer, husbygging og stillaser, forsvar og militær virksomhet, havnelager og bulklager, støpearbeid og takarbeid, til private og firmaer, til party og fest, til arrangementer innen idrett og kultur. Vår egen kultur er basert på leveringsdyktighet, kvalitet og sikkerhet.