Konica Minolta Business Solutions Norway AS

Ønsker du deg en hvit jul?

Pressemelding   •   des 17, 2015 13:04 CET

Vi kan hjelpe deg på vei!

Alle ønsker seg en hvit jul og vi har lagd en App som LAR DET SNØ!

SÅ ENKELT ER DET:
Trinn 1:
Last ned "Konica Minolta AR" app på smarttelefonen/nettbrettet fra App Store eller Google play

Trinn 2:
Start appen på mobilen/nettbrett og hold den opp mot bildet over, (PS! Du må altså ha tilgang til en ekstra PC/Mac/nettbrett/mobil for at du skal få det til) hold fokus på den blå sirkelen med snøfnugg midt i bildet til en ramme dukker opp. Ta en selfie med snøfnugg og send din personlige julehilsen til dine venner. Del den gjerne på sosiale medier og bruk #KonicaMinoltaNorge

Med ønske om en god, hvit jul!

Konica Minolta Business Solutions Norway AS er blant markedslederne innenfor salg av nettverks- og programvareløsninger og printere/multifunksjonsmaskiner som tilbyr kopi, utskrift, skann og faks. Konica Minolta Business Solutions Norway AS ble etablert 1. april 2004, selskapets hovedkontor ligger i Nydalen i Oslo og teller ca. 190 ansatte. Konica Minolta Business Solutions Norway AS har en forventet omsetning på over 420 millioner norske kroner. Vi har egne avdelinger med kontorer i 11 fylker og 27 frittstående forhandlere som kompletterer vårt distribusjonsnett. Med utgangspunkt i selskapets solide fremmarsj innen optisk teknologi, utviklet etter mange år som tidligere kameraprodusent, tar vi sikte på å være et selskap som tilbyr essensielle og innovative produkter og tjenester.