OK Minilager AS

OK Minilager åpner i Kristiansund

Pressemelding   •   jan 11, 2014 21:22 CET

Første uken i januar kunne OK Minilager ønske de første leietakerne velkommen til den nyåpnede avdelingen i Verkstedveien på Løkkemyra. Dette er kjedens 28 avdeling i landet, og den andre etableringen i Møre og Romsdal (OK Minilager etablerte seg i Ålesund i 2012). OK Minilager leier ut nye lagercontainere som står plassert på et uteområdet med god adkomst. Løsningen er et prisgunstig og tidsbesparende alternativ til konvensjonelle lagerhotell. Inntil videre er det kun lagerrom på 13,8 kvm som er tilgjengelig for utleie, mens mindre lagerstørrelser vil bli tilgjengelig iløpet av de neste måndene.

"Etter at vi etablerte oss i Ålesund i 2012 har vi fått flere henvendelser fra privatpersoner i Kristiansund som har hatt behov for lagerplass til sine ting. Vår vurdering er at det er et begrenset tilbud av lagerrom for mellomlagring i Kristiansunds-området. Samtidlig er dette et voksende marked, og vi håper således vårt konsept vil slå ann like godt i Kristiansund som eksempelvis i Ålesund",

Det sier Fabian Emil Søbak, Daglig Leder i OK Minilager. Han legger til;

"Beliggenheten sentralt på Løkkemyra er optimal for vår type virksomhet, og nå vi ønsker både privatpersoner og bedrifter velkommen til et godt åpningstilbud."

OK Minilager driver utleie av containerbasert minilager. Vårt konsept er enklere og rimeligere enn konvensjonelle lagerhotell. Våre kunder kan kjøre helt frem til sin lagerenhet, for enkel av- og pålasting av møbler og varer. Vårt lager er ikke temperert, men egner seg for lagring av det meste, både for privatpersoner og bedrifter.