OK Minilager AS

OK MINILAGER ÅPNER NY AVDELING I STAVANGER

Pressemelding   •   aug 25, 2015 12:57 CEST

Midt i ”Oljekrisa” åpner OK Minilager et nytt og moderne lagerhotell i Stavanger Sentrum. Leieavtalen på et 900 kvadratmeter lagerlokale i Sverdrupsgate 23 ble inngått tidligere i år, og i midten av august åpnet dørene til det nye minilageret. Lokalet har tidligere huset et trykkeri, men er nå innredet med flunkende nye lagerboder. OK Minilager har planlagt en ny avdeling i Stavanger siden begynnelsen av 2014. I mens har oljebremsen for alvor påvirket næringslivet og eiendomsmarkedet i regionen. Ironisk sett var det oljebremsen som bidro til at OK Minilager fikk fremforhandlet en gunstig leieavtale på næringslokalet i Stavanger Sentrum. I 2014 ville det vært vanskelig å oppnå slike betingelser på et sentrumsnært lagerlokale i Olje-byen.

OK Minilager leier ut lagerboder i størrelser fra 2 kvadratmeter til 10 kvadratmeter. Leietakerne er først og fremst privatpersoner som trenger lagerplass for møbler og innbo i forbindelse med visning av bolig eller flytting. Også bedrifter i ulike størrelser leier lagerplass hos OK Minilager.

- ”Vi har jobbet med etableringen av en ny avdeling i Stavanger en stund, og vi er glade for at vi nå endelig kan tilby prisgunstige og tempererte lagerboder i Stavanger. Vi er samtidlig veldig spente på hvordan ”Oljebremsen” vil påvirke vårt marked fremover.” Det sier Fabian Søbak (29), gründer og daglig leder. ”Vi er ydmyke og tror det vil være et tøft marked fremover. Vi ser imidlertid også muligheter, da omstillingene i oljesektoren muligens kan medføre økt etterspørsel etter våre lagertjenester. Kanskje det er bedrifter som flytter fra større lokaler og trenger mindre lagerplass?” Legger Søbak till.

Om OK Minilager:

OK Minilager ble startet av Gustav Søbak og Fabian Søbak i 2008 (Far og sønn). Selskapet leier ut lagerboder til privatpersoner og bedrifter som trenger ekstra lagerplass på kort- eller langtidsbasis. Vi har 40 avdelinger i Norge. Vi tilbyr både containerbasert minilager og temperert minilager. OK minilager er et selvbetjent minilager der leietaker bestiller og betaler via nett. Ved å unngå fast bemanning holder vi kostnadene lave, og vi har mulighet til å tilby lave priser på lagerleie. Vårt mål er å alltid ha minst 20% lavere priser sammenlignet med konkurrentene i områdene der vi er etablert. For mer informasjon, besøk vår nettside; www.ok-minilager.no

Kontaktperson:

Fabian Emil Søbak, Gründer og Daglig Leder