OK Minilager AS

OK Minilager har åpnet nytt moderne lager i Skien

Pressemelding   •   aug 12, 2015 16:49 CEST

Tidligere i 2015 kjøpte OK Minilager eiendommen i Travgata 14 ved Klosterskogen i Skien. Bygget har tidligere blant annet huset en kommunal helseklinikk og et husflidlag, men har stått tomt de siste årene. I løpet av sommeren har bygget blitt innredet med lagerboder, og den 8. august åpnet OK Minilager for utleie til de første leietakerne. Lagerbodene er i størrelser fra 3,5 kvm til 13,8 kvm. Målgruppen er først og fremst privatpersoner som trenger lagerplass for møbler og innbo på kort- eller langtidsbasis.

- Vi er glade for å kunne åpne for utleie nå i august. I perioden August til oktober er det mange som flytter, og mange trenger lagerplass i forbindelse med en flytteprosess. Vårt nye moderne minilager har en meget sentral beliggenhet i Skien med lagerboder tilpasset både privat - og bedriftsmarkedet. Det sier Fabian Søbak (29), gründer og daglig leder.

- Stadig flere privatpersoner leier lagerboder, også utenfor de største byene. For et økende antall husselgere er det hensiktsmessig å leie et midlertidig lager i forbindelse med visning av boligen, og påfølgende flytting. Mange private har også behov for ekstra bodplass på mer permanent basis. OK Minilager satser på lave priser og god tilgjengelighet. Avdelingen i Skien er selvbetjent og døgnåpen.

OK Minilager leier ut lagerboder til privatpersoner og bedrifter som trenger ekstra lagerplass på kort- eller langtidsbasis. Vi har 40 avdelinger i Norge. Vi tilbyr containerbasert minilager med enkel adkomst og ekstra lave priser. Vi har også tempererte lagerboder til utleie ved flere lokasjoner. Vår løsning er selvbetjent og døgnåpen. Se www.ok-minilager.no