Ladbrokes Norge

OL-helg! - Endelig er OL-gull ditt, Petter Northug!

Pressemelding   •   feb 19, 2010 13:18 CET

Petter Northug dro til Vancouver med mål om OL-gull og i morgen kan drømmen bli virkelighet. Skiathlom over 30 kilometer er en av favoritt distansene til Northug og hos spillselskapet Ladbrokes er han klar favoritt til 2,10 i odds. De største utfordrere er Lukas Bauer og Dario Cologna som begge gir 4,50 ganger pengene.

“Dario Cologna overbeviste på 15 km og Lukas Bauer har vist gode tendenser i hele år. Kan Petter bite seg fast de første 29 kilometerne, ser jeg ingen som kan matche han på den siste kilometeren. Jeg har stor tro på et nytt gull til Norge” sier Per Scavenius, Myndighetskontakt for Ladbrokes Norge.

Neste nordmann på listen til bookmakeren er Tord Asle Gjerdalen som gir en odds på 41,00.

Aktuell OL-odds for helgen

30 km Skiathlom jaktstart

Petter Northug 2,10

Lukas Bauer 4,50

Dario Cologna 4,50

Marcus Hellner 10,00

Pietro Piller-Cottrer 15,00

Tobias Angerer 17,00

Giorgio Di Centa 17,00

Axel Teichmann 17,00

Tord Asle Gjerdalen 41,00

Alpint Superkombinasjon

Aksel Lund Svindal Topp fem 1,50

Aksel Lund Svindal Topp ti 1,22

For mer odds: www.ladbrokes.com. Direkte til oddsen: http://sports.ladbrokes.com/no-no/OL---Vinter/LangrennOL---Vinter/Langrenn-t210003601

Ladbrokes ble grunnlagt i 1886 og er en verdensledende spilloperatør med 2925 spillbutikker og 16,394 ansatte. Ladbrokes har over 3 millioner registrerte kunder fra 200 land og selger spilltjenester på 18 språk.