Vitalica AS

På mandager renser vi leveren!

Pressemelding   •   feb 02, 2010 17:51 CET

Dette er den store leverrensedagen! Etter helgen, med alle dens ”aktiviteter”, kommer ofte mandagen med dårlig samvittighet. Da skal kroppens renses! Og viktigst er det å få renset leveren. Ulike leverrensekurer er enten svært kompliserte eller har liten effekt. Monsun Clean er en leverrensekur som skal virke effektivt og enkelt. Leveren fungerer som en magnet. Den suger til seg gift- og avfallsstoffer fra mat og drikke, og dette er det mye av i dagens kosthold! Derfor er det heller ikke enkelt for leveren å kvitte seg med dette. Mye blir sittende fast og kan skape problemer og til og med sykdom og lidelse.

Konsekvensen blir at nesten halvparten av den voksne befolkning er rammet av fettlever.

Dessuten har mange gallestein- eller fordøyelsesproblemer. Mye skyldes en lever- og gallefunksjon som ikke er ren og i balanse.

Derfor er det viktig å tenke avgiftning og leverrens. Det finnes mange rensemetoder. Det er ikke like lett å velge riktig. Monsun Clean er en organisk kur der en svelger en kapsel om morgen og en om kvelden i 3 uker. Så skal dette virke i 9 uker før en igjen tar en kur. Med naturlig innhold av Mariatistel og Sitronmelisse, renses lever og galleblære og holder seg også rene og i balanse. Monsun Clean bestilles over nettet på www.vitalica.no
Ytterligere informasjon Vitalica AS Terje Jørn Nilsen Tlf.: 97954154 Fax: 70068002 http://www.vitalica.no terje@vitalica.no