Nyhetstips

På Vadill kan du nå handle som vikingene gjorde det

Pressemelding   •   sep 13, 2010 10:05 CEST

Vadill inneholdende brukernes egne annonser og auksjoner lanseres i disse dager. Vadill inneholdende brukernes egne annonser og auksjoner lanseres i disse dager på www.vadill.no med mulighet for din egen del som privatperson eller bedrift å annonsere alt det du vil selge. Som eventuell bedrift-bruker gis du på den enkelte annonsen din visning av logo og hjemmeside-link, med mulighet for de besøkende å unnagjøre handelen i din egen nettbutikk.

Du gis prisgunstige produkter for opplasting av annonsene dine, og med månedsabonnementene kan du laste opp et ubegrenset antall annonser i abonnementsperioden. Det å gi deg et prisgunstig alternativ for din annonsering inngikk som tungtveiende argument i utarbeidelsen av Vadill, og i fortsettelsen vil du derfor alltid gis de samme prisgunstige produktene.

Dine annonser forblir fullstendig gratis for enkelte kategorier og annonsetyper. Kategoriene Blad & tegneserie, Bok, Frimerke, Mynt & seddel og Samlerobjekt er alle sammen gratis. Har du noe du vil gi bort, eller har du funnet eller mistet noe, så er annonsetypene Gis bort, Funnet og Mistet tilsvarende gratis.

Vadill er det gammel-norske ordet for vadested der en trygt kunne krysse bekken eller elven. Mange av vadestedene rundt om forble et samlingssted for de reisende der en i gammel-norsk tid inklusive vikingetiden møttes på reisen og gjorde samtidig handel. Følgelig kan du nå handle på Vadill som vikingene gjorde det.

Foruten kjøp og salg som nå innledningsvis kan Vadill i fortsettelsen bli inneholdende hva det enn måtte være, og i den videre programutviklingen fokuseres på brukernes innspill.

Vadill eies av Ivalde NUF med organisasjonsnummer 994 943 707.

Undertegnede Vadill-grunder Jan Kåre Stølsvik er kontaktperson for denne pressemeldingen. Ta kontakt med meg på mobiltelefon +47 94 16 67 63 eller epost post@vadill.no dersom eventuelle spørsmål. På mobiltelefonen er jeg tilgjengelig for avklaringer 24 timer i døgnet alle dager i uken. Epost besvares tilsvarende alle dager i uken, som oftest i tidsrommet 07:00-24:00.

Jan Kåre Stølsvik
Vadill