Packard Bell Norge

Packard Bell lanserer markedets tynneste alt-i-ett PC

Pressemelding   •   nov 22, 2011 15:19 CET

Packard Bells har nettopp lansert den nye versjonen av PB OneTwo, som er en alt-i-ett PC. Den nye PB OneTwo er 65 prosent slankere enn sin forgjenger, og den er utført i en stilfull design som passer inn i et moderne hjem. Samtidig er det en av de kraftigste alt-i-ett PC-er på markedet, som samler hele familiens behov for elektronisk underholdning på ett og samme sted.

PB OneTwo ligner en stilig flatskjerm på fot, som kan dreies i akkurat den vinkelen man ønsker. Det er den også, men den er mye mer enn det! PB OneTwo er en integrert kino, digitalt TV, lydsystem, fotogalleri, monitor, DVD-spiller/opptaker og mye mer. Alt sammen komprimert i en stilfull design som i det ene øyeblikket kan brukes som monitor på skrivebordet og i det neste øyeblikket bæres inn i stuen og brukes som TV.

I tillegg til å forsyne hjemmet med en stilig design er PB OneTwo også utstyrt med en intuitiv touch-skjerm som gjør brukeren i stand til å scrolle, blade og zoome ved hjelp av fingerspissene. Packard Bell TouchPortal gir brukeren mulighet for å trekke og slippe yndlingsprogrammer og arrangere rekkefølgen etter eget ønske. TouchBrowser gjør det mulig raskt å åpne Web-browseren, TouchFriends forbinder med et enkelt trykk brukeren til sosiale medier som Facebook, Flickr eller YouTube, mens TouchMemo sammen med tids- og vær-widgets gir hurtig adgang til viktig informasjon. Musikk, bilder og video håndteres også via berøringsoptimerte apps som gir brukeren mulighet for å kontrollere og nyte yndlingsmediene. PB OneTwo fås også uten berøringsskjerm.

PB OneTwo har flere muligheter for tilslutning til eksterne enheter, herunder 4 USB 2.0 porter, 2 USB 3.0 porter for ekstra hurtig dataoverføring, en 5-i-1 kartleser, HDMI ®-in, plugg til audio inn og ut, som betyr at man lett kan koblet til sitt digitale kamera, tablett, mobiltelefon, harddisk, hodetelefoner osv.

Kraften i PB OneTwo leveres av en 2. generasjons Intel ® Core™ prosessor, som sørger for at brukerne uten problemer kan spille Blu-Ray-film og spille de mest krevende videospillene. Grafikken leveres av NVIDIA ®, AMD eller Intel ®, som støtter en Full HD 16:9 skjerm (1920x1080 oppløsning) som fås i 21,5" eller 23". Lyden skapes via 5,1 Creative ® THX ® TruStudio PC ™, som med to x 2,5 W-høyttalere gir brukeren en surround sound-opplevelse.

Pris og tilgjengelighet

PB OneTwo er tilgjengelig til desember til en veiledende pris fra 5 499,- kroner inkl. moms.

For ytterligere informasjon, kontakt vennligst:

Martin Westergaard, PR-konsulent, Access PR

E-post: mw@access-pr.dk

Om Packard Bell

Packard Bell banet veien for bruken av computere i hjemmet ved å transformere et vanskelig men nyttig arbeidsredskap til en brukervennlig, uunnværlig enhet i våre dagers moderne hjem. Det som kjennetegner Packard Bells produkter er at det er stilfulle produkter med smarte funksjoner, som er tilgjengelige for alle. I 2008 ble Packard Bell kjøpt opp av det Taiwan-baserte Acer Inc., og utgjør i dag til sammen verdens nest største computerfirma. Innenfor Acer-gruppen bestreber Packard Bell seg på å designe miljøvennlige produkter og etablere en grønn forsyningskjede gjennom samarbeid med leverandører. For mer informasjon, besøk vennligst: www.packardbell.dk