PEDAB

Pedab Norway AS inngår partnerskap med Simplifai

Pressemelding   •   aug 13, 2019 15:40 CEST

Oslo, 08.08.2019: Pedab Norway AS har inngått strategisk partnerskap med Simplifai.

For å skape en sterkere posisjon og markedsrelevans har Pedab etablert et europeiskmiljø for Data & Analytics der visjonen er å utfordre, utvikle og levere nye løsninger til markedet. Gjennom samarbeidet med Simplifai kan Pedab tilby automasjonsløsninger med kunstig intelligens og hjelpe selskaper med å vokse og kutte kostnader. Løsningene leveres via Pedab sitt økosystem og vil skape nye og lønnsomme muligheter for våre samarbeidspartnere.

Roger Ison-Haug, Administrerende Direktør i Pedab Norway AS sier at han ser fram til å samarbeide med Simplifai, både fordi de er et spennende alternativ til de store etablerte leverandørene, og fordi de har et produkt som i dag har en unik posisjon i det norske markedet.

Simplifai har utviklet og leverer digitale medarbeidere som inkluderer modulene chatbot, e-postbot, dokumentbot, RPA og beslutningsmotor. Disse modulene kan settes sammen, og tilpasses ulike bransjer og jobbfunksjoner. I tillegg til engelsk støtter Simplifai sine løsninger alle de skandinaviske språkene.

Samarbeidet med Simplifai vil styrke Pedab’s tilbud til markedet innenfor vårt nye satsningsområde Data & Analytics. Begge parter gleder seg over et spennende samarbeid og ser mange nye muligheter.

Pedab er din verdiøkende IT-distributør. Vi skaper lønnsomhet og muligheter for våre leverandører og partnere med markedsledende spesialistkompetanse innen utvalgt hard- og software.

Med unik produktekspertise, teknisk support, markedsføringsprogram og finansielle tjenester er vi en nisjedistributør med spisskompetanse. Vi hjelper våre leverandører og partnere å vokse og bli mer lønnsomme. Det gjør vi gjennom å introdusere våre partnere på nye markeder med nye løsninger, og gjennom å tilby høyere kompetanse enn våre konkurrenter.

Vi er ca 140 medarbeidere med kontor i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Latvia, Litauen, Estland og Frankrike  som alle fokuserer på å oppfylle løftet med å finne din neste forretningsmulighet – hver dag.

Les mer om Pedab på www.pedab.no