Tura Scandinavia AB

PIXI setter ny standard for ministativ

Pressemelding   •   jun 25, 2013 10:00 CEST

Italienske Manfrotto - verdensledende innen tilbehør for foto og video - lanserer PIXI, et bærbart ministativ utformet som den perfekte følgesvenn til de mest solgte kameraer på markedet. Det unike ved PIXI er at du med et enkelt trykk på en knapp, setter kuleleddet i ønsket posisjon og når knappen slippes, låses kuleleddet i valgt posisjon. Dette vil lette innstillingen, og du vil raskt være i posisjon for fotografering og filming. Ved å slå sammen bena får man et perfekt grep, nyttig for videofilming i ulike perspektiver. Med universale ¼ "gjenger kan den brukes til et bredt spekter kameraer, også til iPhone med Manfrotto KLYP. PIXI har solid konstruksjon og er laget av rustfritt stål. Med gummiføtter sikrer den stabilitet på alle overflater. Manfrotto distribueres i Norden av Tura Scandinavia AB og PIXI er tilgjengelig for bestilling nå. Veiledende pris vil ligge på 299 kroner.

Art.nr: 680249 - MANFROTTO Bordstativ  MTPIXI-B

ORDRE
E-post: ordre@turascandinavia.com
Shop: www.turascandinavia.com/no

Produktinformasjon
Juha Tegelholt
Telefon: +46 733515278
E-post: juha.tegelholt@turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør av tilbehør innen sterkstrøm & hvitevarer, lyd & bilde, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og GPS. Selskapets filosofi bygger på viktige hjørnesteiner som bredt sortiment, sterke varemerker og raske leveranser. Tura Scandinavia AB ble grunnlagt i Göteborg i 1976 og bedriver i dag virksomhet i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikksenteret ligger i Nässjö, Sverige. Totalt 135 personer jobber på Tura Scandinavia AB som omsetter for i underkant av en milliard svenske kroner. Vår vision er å være den beste og mest inspirerende partneren for våre forhandlere.