NEREC 2010

PRESSEINVITASJON: FRAMTIDEN ER FORNYBAR!

Pressemelding   •   sep 08, 2010 10:48 CEST

Stedet er Norges Varemesse på Lillestrøm, og anledningen er NEREC 2010, - North European Renewable Energy Convention. Vi ønsker pressen velkommen til to nyhetsspennende dager!

Klikk på linkene nedenfor for detaljert program, akkreditering og mer informasjon.

På programmet står norske og internasjonale nøkkelpersoner som ser på fornybar energi fra ulike ståsteder og med ulike perspektiver.

Hva med å høre om supermakten Kinas’ satsing på ny og ”grønn” teknologi, eller hvordan Statoil planlegger oppvarming av 220 000 britiske husstander med ”ren” elektrisitet? Hvor realistisk er de grensesprengende planene for utveksling av fornybare energikilder mellom Norge og Tyskland? Og hvilken grunderbedrift viser mest energi og vinner verdifull oppstartshjelp med sin nye miljøteknologi?

Kom til Norges Varemesse på Lillestrøm og hør svarene, både på dette og mange andre sentrale spørsmål om morgendagens energiløsninger.

Ønsker du mer informasjon; se lenkene nedenfor, eller kontakt

Elisabeth Schulze, tel. 922 85 883, es@messe.no, eller

Sidsel Forsang Stangebye, tel. 911 11 146, sfs@messe.no, for mer informasjon.

Nyttige lenker:

Konferanseprogram:

For pressen (akkreditering, praktisk info m.m.):

NEREC 2010 (Informasjon og aktualiteter om konferansen, utstillingen m.m.): http://www.messe.no/en/ntf/Projects/NEREC/