NEREC 2010

PRESSEINVITASJON – NYE ENERGILØSNINGER FOR FRAMTIDEN

Pressemelding   •   sep 24, 2010 14:01 CEST

PRESSEINVITASJON – NYE ENERGILØSNINGER FOR FRAMTIDEN

Vi minner om årets viktigste energikonferanse, NEREC 2010 (North European Renewable Energy Convention), på Norges Varemesse/Lillestrøm, 28. og 29. september.

Mer enn 100 innledere fra hele verden setter fokus på fornybare energikilder som vindkraft, solenergi, vannkraft, bioenergi og andre viktige temaer som energipolitikk, energieffektivisering og klimateknologi. Møt også rundt 80 utstillere som vil presentere morgendagens energiløsninger med produkter og innovative teknologiløsninger basert på fornybare energikilder.

Onsdag 29. september, kl. 10.20 vil William Rosenberg fra University of Massachusetts, President’s Office, dele ut NEREC Innovation Award – en innovasjonspris som tildeles en oppstartsbedrift med den beste innovative løsningen for bærekraftig energiutvikling.  De nominerte selskapene til årets pris er Biota Guard, Offshore Kinetics, Algae Systems, GasPlas, ZEG Power og EcoSpark AB.

GÅ IKKE GLIPP AV ÅRETS VIKTIGSTE ENERGIBYGGER. DU FINNER GARANTERT NOE Å ”SKRIVE HJEM OM!”

Klikk her for Konferanseprogram

Klikk her for NEREC Innovation Award

Klikk her for registrering / akkreditering.

Klikk her for NEREC 2010

Klikk her for adkomstinfo

Se også tidligere tilsendte presseinvitasjon under.