Reitangruppen

Pressekontakter i Reitangruppen

Pressemelding   •   aug 05, 2013 13:00 CEST

Reitangruppen omstrukturerer arbeidet med PR, kommunikasjon og samfunnskontakt i tråd med øvrig organisering av selskapet.

Henvendelser til Odd Reitan og morselskapet Reitangruppen AS rettes til pressekontakt for Reitangruppen, men øvrige henvendelser rettes heretter direkte til det forretningsområdet saken omhandler.

Endringene gjelder fra 5.august i år.

Pressekontakt Reitangruppen AS

Anne Grethe Løvaas
Administrasjonssjef
+47 918 22 443
anne.grethe.lovaas@reitangruppen.no

Pressekontakt REMA 1000
Mette Fossum Beyer
Direktør for kommunikasjon og samfunnskontakt
Tlf: +47 950 60 052
mette.fossum.beyer@rema.no

Pressekontakt Reitan Convenience
Ida Håvik
Kommunikasjonsrådgiver
Tlf: +47 975 22 627
ida.havik@reitanconvenience.no

Pressekontakt Uno-X Gruppen
Torild O. Bråthen
Direktør HR, kultur og kommunikasjon
Tlf: +47 959 06 526
torild.brathen@unox.no

Pressekontakt Reitan Eiendom
Jørn Egil Andreassen
Økonomidirektør
Tlf: +47 900 15 116
jorn.egil.andreassen@reitaneiendom.no

Reitangruppen består av fire forretningsområder: REMA 1000, Reitan Convenience, Reitan Eiendom og Uno-X Gruppen. Reitangruppen har i tillegg datterselskapet Spaceworld, en eierandel på 15,6 prosent i Axfood og 3,5 prosent i Sparebank1 Midt-Norge. Reitangruppens hovedkontor er på Lade Gaard i Trondheim, som er Reitangruppens kulturelle og finansielle senter. REMA 1000 og Reitan Convenience har sitt operative senter i Oslo, mens Reitan Eiendom er basert i Trondheim. Uno-X er basert i Oslo/København.

Reitangruppens visjon er å bli kjent som Skandinavias mest verdidrevne selskap. Reitangruppen omsatte i 2012 (inkl. franchiseomsetning) for 72 milliarder kroner, sysselsetter 34.000 mennesker i Skandinavia og Baltikum, og er med dette blant Norges ti største selskap.