Prisjakt

Prisjakt for iPhone - full kontroll i butikken

Pressemelding   •   okt 28, 2010 08:35 CEST

Vi er stolte av å presentere Prisjakt iPhone-app. Med din iPhone-telefon kan du nå skanne strekkoder og finne billigste pris samtidig som du står i en butikk.

Prisjakt brukere har kunnet laste ned Prisjakt Android App en stund og nå er det på høy tid at de som har Apple iPhone også får denne muligheten.

Står du i butikken og finner et produkt som interesserer deg? Ta frem din iPhone, skann strekkoden eller søk på produktnavne.

Prisjakt iPhone-app gir deg som forbrukere et godt verktøy:

• Laveste pris på Prisjakt

• Produktens brukeromtaler

• Produktens egenskaper og prishistorikk

• Butikkens brukeromtaler

• Priser og butikker med kart og veibeskrivelse

Du finner vår app på iTunes. Krever IOS 4 eller nyere.

Prisjakt er en gratis nettjeneste for norske butikker og forbrukere som sammenligner priser og produkter innen de fleste områder for netthandel. Prisjakt har 488 butikker som vises på siden, 100.000 produkter og 700.000 priser. Foruten sammenligning av priser er www.prisjakt.no et forum der forbrukere kan kommentere produkter og butikker. Prisjakt for iPhone er utviklet av Appcorn i sammarbeid med Prisjakt.

¹Strekkodeskanneren fungerer for alle produkter der Prisjakt har lagret strekkoden. Vær oppmerksom på at du ikke får resultater for mat, øl, sigaretter eller andre produkter som ikke er listet på Prisjakt. Vi jobber kontinuerlig med å øke antallet strekkoder i vår database.

² Internettprisen fra e-handel selskaper som også driver fysiske butikker. Husk at prisen og utvalget kan variere mellom nettbutikkene og fysiske butikker.

For mer informasjon, kontakt:

Markedssjef Magnus Bengtsson, magnus@prisjakt.no, tlf 0046 707 785 564

Prisjakt Sverige AB startet i 2002 av nåværende direktør Jonas Bonde. Siden 2006 er Prisjakt en del av Schibsted ASA med Schibsted Tillväxtmedier AB som majoritetseier. Hovedkontoret ligger i Ängelholm og selskapet har ca. 40 ansatte. Prisjakt.no har i gjennomsnitt ca. 5 000 unike besøkende pr dag*.

*) Kilde: TNS Gallup 27.10.2010