Proffice AS

Proffice og Telenor i Norge inngår partneravtale

Pressemelding   •   des 01, 2009 09:24 CET

Partneravtalens ambisjon er å videreutvikle Telenor sine forretningsområder og sikre kostnadseffektiv drift ved bruk av fleksible bemanningsløsninger innen Personalutleie, Rekruttering & Omstilling for kompetanseområdene Økonomi, IT, Kontor & Kundeservice. Proffice har i avtaleperioden forpliktet seg til kontinuerlig å bistå i videreutviklingen av Telenors strategi for bemanningsløsninger.

PRESSEMELDING
01.12.2009

Proffice har tidligere levert bemanningsløsninger til Telenor, men inngår nå samarbeidsavtale som eneleverandør. Den nye samarbeidsavtalen beregnes verdsatt til 200 MNOK årlig, og skal gjelde fra 01.01.2010 til 31.12.2012.

– Vi er veldig glade for den fornyede tilliten vi har fått som eneleverandør, sier Per Bergerud, adm. direktør i Proffice Norge. Vi har levert bemanningsløsninger til Telenor i flere år, og ser frem til å få muligheten til å utvikle vårt tilbud ytterligere i tett samarbeid med Telenor. Takket være vår vel innarbeidede spesialistorganisasjon med fokus på blant annet kundeservice, har vi god forståelse for Telenors virksomhet, krav og behov. Vi får brynt oss på spennende utfordringer og jeg oppfatter den nye avtalen som en bekreftelse på at vi løser felles utfordringer gjennom godt samarbeid, avslutter Per Bergerud.

For mer informasjon kontakt
Lars Kry, VD och koncernchef Proffice AB, Tel. +46 8 787 17 00, lars.kry@proffice.com
Per Bergerud, Adm. direktør Proffice Norge, Tel. +47 400 21 450 per.bergerud@proffice.no
www.proffice.no / www.proffice.com

Proffice er den nordiske bemanningsspesialisten med over 10 000 medarbeidere i Norden. Vi tilbyr tjenestene Personalutleie, Rekruttering & Omstilling. Profficeaksjen er notert på Nasdaq OMX Nordic Exchange, Small Cap.