Yara International ASA

Program for offentliggjøring av Yara International ASAs 4. kvartalsrapport 2009

Pressemelding   •   feb 09, 2010 09:18 CET

Yara International ASAs 4. kvartalsrapport 2009 offentliggjøres tirsdag 16. februar 2010. Resultatet vil legges ut på www.yara.com og være tilgjengelig i resepsjonen i Bygdøy alle 2, Oslo fra kl. 08.00.

Kvartalsresultatet vil bli presentert  kl. 09.30 av konsernsjef Jørgen Ole Haslestad og økonomidirektør Hallgeir Storvik. Presentasjonen vil bli holdt i Auditoriet, Bygdøy alle 2. Den vil også bli overført direkte på Internett via en link på www.yara.com, hvor opptaket også vil bli liggende i ettertid.
Presentasjonen vil bli holdt på engelsk.

Det vil også bli anledning til å stille spørsmål til Yaras konsernsjef og økonomidirektør på en telefonkonferanse kl. 14.00 samme dag, dette også påengelsk. Du kan delta i elefonkonferansen ved å ringe:

Europa +44  20 7162 0025 - kode: 857795
USA +1 334 323 6201 - kode: 857795

For å avspille telefonkonferansen i ettertid innen to uker etter offentliggjøringen, vennligst ring:

+44  20 7031 4064, kode 857795 eller
+1 954 334 0342, kode  857795
+47 21 50 12 92

Dersom du ønsker å delta på presentasjonen i Bygdøy alle 2, vennligst bekreft med en e-mail til ir@yara.com innen 15. februar 2010.

Vennligst gi beskjed til samme adresse i en e-mail hvis du ønsker å bli slettet fra våre lister eller om du har en kollega som ønsker å stå på våre lister.

Med hilsen
for Yara International ASA