Nyhetstips

Psiam deltar på Underhåll 2010

Pressemelding   •   jan 05, 2010 09:55 CET

Skandinavias største messe for FDV - Underhåll 2010 - går av stabelen i Gøteborg 9. - 12. mars 2010 og Psiam deltar som vanlig med egen stand.

Dette er tredje gang på rad vi deltar på vedlikeholdsmessen i Gøteborg, sier Country Manager i Norge Einar Alexander Andersen. Etter etableringen av vårt datterselskap i Sverige i 2006/2007 har vi fått flere store kunder på det svenske markedet og dette er et viktig arrangement for ytterligere å styrke vår posisjon i Sverige, samtidig som vi ser at mange av våre norske kunder pleier å komme innom og besøke oss her. I tilknytning til årets messe vil vi foruten å presentere FDV-løsningen Infor EAM kjøre en rekke møter med eksisterende og nye kunder og vi vil presentere en stor avtale vi nylig har tegnet i Sverige. Vi ser frem til en god messe.

Om Infor EAM
Infor EAM er et vedlikeholdssystem / FDV system basert på ledende webteknologi utviklet av en av verdens største leverandører innen forretningsstøttesystemer – Infor. Infor EAM regnes av analyseselskapet Gartner som et av de mest fleksible, brukervennlige og funksjonsrike vedlikeholdssystemene i verden og er valgt av en rekke kunder i Norge og Sverige i løpet av de siste årene

Om PSIAM
Psiam er en ledende leverandør av vedlikeholdssystemer i Norge og Sverige. Selskapet har ca. 15 ansatte og 20 års erfaring innen vedlikeholdsstyring. Selskapet er en sertifisert Microsoft Solutions partner og Channel Partner for Infor.

Om Infor:
Infor er en global leverandør av forretningsløsninger for spesifikke bransjer, samt integrerte programvareløsninger som løser alle de utfordringene som bedrifter har innen ressursplanlegging (ERP), logistikk (supply chain planning), kunde- og leverandøroppfølging, aktivaforvaltning, livssyklusadministrasjon og business intelligence. Med mer enn 8.100 ansatte og kontorer i over 100 land, leverer Infor forretningssystemer til mer enn 70.000 kunder verden over.
Einar Alexander Andersen