Odd S. Nielsen Frisørsalong A/S

Psoriasis i Hodebunnen

Pressemelding   •   jun 01, 2014 00:53 CEST

Psoriasis kan være plagsomt.

Hvis du mistenker å kunne ha psoriasis, henvend deg til lege og få legens vurdering.
Med legens vurderinger kan vi som sekundær instans bidra i etterkant med symptomatisk behandling.
Vi kan ikke kurere, men i mange tilfeller kan skånsom og grundig behandling bidra til en vesentlig bedre tilstand og reduserte plager.

Eksempel på behandling - jente først i tenårene finner du øverst i pressemeldingen:

Eksempelet viser at betydelige deler av skjelldannelsene er løst opp, og huden kan drenere og «puste» bedre.
Kløe og svie er vesentlig redusert.

Dette er et konkret eksempel på at god symptomatisk behandling kan gjøre hverdagen enklere og mer behagelig.

Psoreatikere som velger behandlinger ut fra om de er Hydrofile eller Hydrofobe av type, virker til å være mer stabile og nye utbrudd oppleves som mindre hissige.

Det å ta en Hårtest som kategori-bestemmer om håret er Hydrofilt eller Hydrofobt er et godt sted å starte.
Ivaretas disse grunnleggende forutsetningene, så kommer vi gjerne enda bedre ut med mer spesifikke behandlinger.

Du finner mer informasjon på www.friisn.com/psoriasis-hodebunn og på våre nettsider

Odd Friis Nielsen er Hårolog og har mesterbrev i frisørfaget og stiftet salongen i 1983 .

I tillegg til en lang bakgrunn innen frisøryrket, har vi over 30 års unik erfaring og kompetanse innen behandling av hodebunnsproblemer og hårskader og har daglig behandlet kunder som har hatt hodebunnsproblemer som kronisk kløe, hudutslett grunnet manglende drenering i hodebunn og mange tilfeller av psoriasis i hodebunn.

Web: www.friisn.com
WebShop: www.harologishop.no