Compass Fairs AS

Pusse opp? Få gode råd og tilbud på boligmessen i Arendal

Pressemelding   •   sep 25, 2014 12:16 CEST

3. – 5. oktober arrangeres det igjen boligmesse i Sør Amfi i Arendal. – Etter fjorårets suksess er messen fullbooket. Hele 86 påmeldte utstillere gjør messen enda større og bedre enn i fjor, lover prosjektleder Nina von Gegerfelt Nielsen fra arrangøren Compass Fairs AS. – I år er også Otto Robsahm, selveste Sinnasnekker’n fra TVNorge, på messen både lørdag og søndag.

Prosjektlederen får ikke fullrost Arendal som messeby nok. – Det er utrolig gøy å arrangere messe når det er så stor oppslutning fra det lokale næringslivet, og vi har også fått mange utstillere fra omkringliggende steder, sier von Gegerfelt Nielsen. – Publikum kan glede seg til en innholdsrik messe, så her er det bare å møte opp for å få eksperthjelp, inspirasjon og gode tilbud, enten man skal oppgradere leilighet, hus eller hytte.

Forventer mye handel
Tilbudene sitter løst på boligmessen, og flere utstillere har fantasipriser på timesalget. - Vi har blant annet en stor møbel- og interiøravdeling for de som ønsker kosmetiske oppgraderinger til huset, forteller prosjektlederen. – Grønn Glede Interiør frister med norgeslansering av lekkert sengetøy fra Laura Ashley, i tillegg til gode tilbud på mange lekre gardiner og sengetøy samt deilige, greske delikatesser. Og for de som ønsker ny peis eller ovn blir det muligheter til å gjøre skikkelige kupp, frister hun. Hun trekker også frem at det blir jubileumspriser på kjøkken og hvitevarer når Strai kjøkken feirer 85-årsbursdag, og at Norfloor har superrabatter på italienske kvalitetsfliser i ulike, moderne design.

Eksperthjelp
Boligmessen er perfekt for de som skal i gang med oppussing og bygging, eller har møtt utfordringer underveis og ønsker hjelp. – Her har vi samlet ekspertisen under ett tak. Kom og få tips og råd fra dyktige byggmestere, glassmestere og hus- og hytteleverandører, og snakk med fagfolk innen f. eks. tak, verktøy, senger, møbler, lyd og bilde, trapp, maling, varmepumpe, VVS, energibesparende løsninger til hus og hytte, og mye mer. Se utstillerliste og messeavis med tilbud på boligmesse.no

Møt Otto
Otto Robsahm, bedre kjent som Sinnasnekker’n fra TVNorge, kommer lørdag og søndag for å holde foredrag og være disponibel for en prat for de som ønsker det. Lørdag leder han konkurranse hvor nevenyttige jenter og damer kniver som om å bli messens «Handy Girl”. Vinneren går videre til finaletrekning om verktøypakke verdt 30.000,- kroner. Flere av utstillerne har konkurranser hvor man kan vinne deres produkter og tjenester. - Ta med barna, vi har både barnepark og café, inviterer arrangøren.

Premier for 2,5 millioner kroner
Husleverandøren Hedalm Anebyhus stiller med to hus og en dobbelgarasje verdt 2,5 millioner kroner på tidenes største messekonkurrranse. Registrering pågår på messen frem til søndag kl. 15. Av de registrerte trekker Otto ut 3 delfinalister søndag kl. 16, og da blir det også en spennende ekstratrekning for de som er tilstede. Finalen avholdes i Oslo i november.

Åpningstider: Fredag kl. 12 – 19 / lørdag kl. 10 – 18 / søndag kl. 10 – 17

Messekontakt/prosjektleder:

Nina von Gegerfelt Nielsen - tlf. 473 83 052 / e-post: nina@boligmesse.no

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert sin egen “Gjør Din Bolig Bedre”-messe. ”Gjør Din Bolig Bedre” er landsdekkende med 20 årlige boligmesser fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør. I tillegg arrangeres messen 12 ulike steder i Sverige, flere steder i Danmark og i nordre deler av Tyskland.

Gjennom våre egne messer har vi tilegnet oss en unik kompetanse knyttet til planlegging, bygging og gjennomføring av messer. Dette har medført økt interesse også fra arrangører av andre messer og andre arrangement, og i 2013 var vi teknisk arrangør for i overkant av 60 messer rundt om i Skandinavia.

Compass Fairs er totalleverandør innen messearrangement og leverer alt av utstyr.