Compass Fairs AS

Pusse opp? Start i Gimlehallen

Pressemelding   •   feb 28, 2014 11:21 CET

- Helgen 7. – 9. mars bør alle som pusser opp eller bygger nytt besøke boligmessen i Kristiansand og Gimlehallen, sier prosjektleder Nina Von Gegerfelt Nielsen i Compass Fairs. - Nærmere 100 utstillere lover publikum masse inspirasjon til boligen, i tillegg til tips og råd fra eksperter, spennende nyheter og sist men ikke minst – supre messetilbud, timesalg og morsomme aktiviteter for alle!

Noe for enhver smak
- Over 50 % av den norske befolkningen vil bruke over 60 milliarder kroner på utbedringer og oppgraderinger både inne og ute, informerer von Gegerfelt Nielsen. - Boligmessen er en super arena for alle med slike husprosjekter på gang, fordi vi har samlet utstillere innenfor et bredt spekter. Se messeavisen på www.boligmesse.no. Utstillerne i Kristiansand er virkelig på tilbudssiden: Carlsen Fritzøe vil slipe gratis husnøkkel til de som trenger det, og Eiken Hytter feirer 20-årsjubileum ved å gi bort en bil til en av kundene sine, andre frister med konkurranse med peis eller verdikupong på tusenvis av kroner i premie. TV Agder kommer dessuten og tar pulsen på stemningen med livesendinger hver time.

Ta helgeutflukten til boligmessen
Lørdag og søndag kommer Otto Robsahm, selveste Sinnasnekker’n fra TV Norge, for å holde foredrag og gi tips og råd. Han leder også konkurransen Handy Girl, som har vært en kjempesuksess på de avholde messene - Otto er et herlig trekkplaster og folket elsker ham, smiler von Gegerfelt Nielsen. I tillegg kan hun fortelle at flere av utstillerne mange morsomme konkurranser og aktiviteter på gang.
- Har barna det bra, har foreldrene det bra, påpeker von Gegerfelt Nielsen. Mens barna koser seg hos barnepassere i barneparken, kan de voksne bruke tiden godt på messen – med god samvittighet. - Og vi har selvfølgelig to flotte caféer, så det er mulighet for en pust i bakken mellom alle inntrykkene!

Tidenes største messekonkurranse
Husleverandøren Hedalm Anebyhus har lagt hele to hus og en dobbelgarasje i premiepotten på tidenes største messekonkurrranse, premiene er verdt 2,5 millioner kroner! Registrering pågår elektronisk på messen fra den åpner på fredag til søndag kl. 15, og landsfinale arrangeres i november.

Nyttig for alle aldre
- Boligmessens nye program hadde enorm suksess i Haugesund i februar og sist helg i Fredrikstad, hvor alt fra unge, nyetablerte par med barnevogn til eldre voksne koste seg på messen, forteller von Gegerfelt Nielsen. - Oppussing pågår i alle aldersgrupper. Den yngre garde verdsetter boligmessen fordi de introduseres for produkter og løsninger de ikke nødvendigvis finner frem til på internett, og boliginteresserte i alle aldersgrupper liker å snakke med eksperter direkte, det gir svar og er tidsbesparende.

Åpningstider:
Fredag kl. 12 – 19
Lørdag kl. 10 – 18
Søndag kl. 10 – 17

Prosjektleder: Nina von Gegerfelt Nielsen
Mob: 473 83 052
E-post: nina@boligmesse.no

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert sin egen “Gjør Din Bolig Bedre”-messe. ”Gjør Din Bolig Bedre” er landsdekkende med 20 årlige boligmesser fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør. I tillegg arrangeres messen 12 ulike steder i Sverige, flere steder i Danmark og i nordre deler av Tyskland.

Gjennom våre egne messer har vi tilegnet oss en unik kompetanse knyttet til planlegging, bygging og gjennomføring av messer. Dette har medført økt interesse også fra arrangører av andre messer og andre arrangement, og i 2013 var vi teknisk arrangør for i overkant av 60 messer rundt om i Skandinavia.

Compass Fairs er totalleverandør innen messearrangement og leverer alt av utstyr.