Q-Free ASA

Q-FREE - INVITASJON TIL PRESENTASJON 3. KVARTAL 2010

Pressemelding   •   okt 15, 2010 15:51 CEST

Q-Free ASA inviterer til presentasjon av rapport for 3. kvartal 2010, torsdag 21. oktober 2010 kl 09:00 på Felix konferansesenter, Aker Brygge, Bryggetorget 3, Oslo. Konsernsjef Øyvind Isaksen og finansdirektør Roar Østbø vil representere selskapet.

Språk: Engelsk.

Webcast: Presentasjonen vil også være tilgjengelig via webcast ved brukav følgende linker:

For webcastbrukere vil det bli anledning til å stille spørsmål underpresentasjonen. Opptak av presentasjonen vil være tilgjengelig etter atsendingen er avsluttet.

Det vil bli servert frokost fra kl. 08:45.

Trondheim 14. oktober 2010.

For ytterligere informasjon vennligst kontakt:

Konsernsjef Øyvind Isaksen, mobil 47 905 59 401

Finansdirektør Roar Østbø, mobil 47 932 45 175

Om Q-Free Q-Free er en ledende global leverandør av løsninger og produkter for elektronisk veiprising og trafikkovervåkning med applikasjoner hovedsakelig innen veifinansiering, rushtraffikksystemer, truck-tolling, rettshåndhevelse samt parkering – og aksesskontroll. Q-Free tilbyr løsninger og produkter basert de mest anerkjente teknologiene, og er i dag ledene innen både DSRC (brikke) - og ALPR (Autmatic Lisence Plate Recognition) baserte løsninger, GNSS (Global Navigation Satellite System) baserte systemer, med leveranser i Europa, Asia, Midt Østen samt Nord og Sør Amerika. Selskapet har hovedkontor i Trondheim, og har circa 300 ansatte i 12 land samt er representert i 6 andre land. Selskapet er notert på Oslo Børs med ticker QFR. http://www.q-free.com