Ving Norge AS

Rekordtidlig salgsstart

Pressemelding   •   jun 17, 2013 10:25 CEST

Når reisearrangøren Ving i morgen starter salget av reiser for sommeren 2014, er det tidligere enn noen gang. Det er en gledelig nyhet for alle som ønsker å sikre seg sine favoritthotell allerede nå.

– I morgen starter vi salget av våre mest ettertraktede hotell på et utvalg av våre reisemål. De fleste hotellene som legges ut for salg er Sunwing Family Resorts, Sunprime Hotels eller Family Garden, sier Tonje Fossum, Markeds- og kommunikasjonsdirektør i Ving.

Det er 8 reisemål og rundt 60 hotell som åpnes for salg.

– Vi håper kundene blir fornøyde med at vi åpner salget så tidlig som vi har valgt å gjøre i år. Vi har allerede ved flere anledninger fått spørsmål fra kundene våre om når de kan bestille sommerferien for neste år. Vi ser en trend i at flere og flere er tidlig ute for å sikre seg sine favoritthotell og rom i en bestemt periode, sier Fossum.

Reisemålene som kan bestilles fra i morgen:

• Mallorca
  • Gran Canaria
  • Tenerife
  • Kreta (Chania-kysten, Makrigialos)
  • Rhodos
  • Kypros
  • Tyrkia ((Alanya, Side, Antalya)
  • Egypt (Hurghada)

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 170 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon, i egne butikker samt utvalgte reisebyråer over hele landet. Ving Norge AS har 89 ansatte og over 400 000 reisende årlig. Ving er bransjevinner i Norsk Kundebarometers årlige undersøkelse.