Goldwell Norge

Pressemelding   •   aug 09, 2013 10:00 CEST

Nye Dualsenses Ultra Volume kombinerer kraftfull volum med riktig pleie –
uten og tynge håret.

Mange kvinner med tynt/ fint hår er på jakt etter pleie produkter som gir mer volum, fylde og elastisitet. For å unngå at håret tynges unødvendig er det fler som dropper å bruke viktige pleieprodukter som  balsam og  kur. Resultatet blir hår som har behov for pleie og som ser unaturlig tørt og kjedelig ut. Med de nye Dualsenses Ultra Volume produktene trenger ikke kvinner å velge mellom volum og et sunt og vakkert hår lenger. De nye silikon-frie produktene som kombinerer kraftig volum med målrettet pleie, uten å tynge håret. For volum som føles like bra som den ser ut.

-35 % mer volum og en naturlig myk hårfølelse

-Vektløs pleie og smidighet

-Maksimal fyldighet og en sunn glans

Boost Shampoo
Fjerner rester som tynger håret.
Tilfører volum og målrettet pleie.

Lightweight Conditioner
Tilfører lettvektspleie, smidighet, glans og elastisitet.

Boost Spray
Holdbart volum fra rot til spiss.
Løser opp floker og forlenger frisyrens holdbarhet.

Touch-up Spray
Fornyet volum og en nyvasket hårfølelse.
Sprayes i tørt hår - gir fine hår mer hold.
Samme egenskaper som en tørrshampoo

Goldwell ble etablert i 1948 av Hans Erich Dotter. Firmaets mål er å utvikle hårprodukter av topp kvalitet, og selge disse produktene eksklusivt til frisører over hele verden. Goldwell er etablert i over 65 land over hele verden og globalt jobber 1500 mennesker daglig for Goldwell. Goldwell har over 1000 varelinjer innen farge, pleie og styling og har en omsetning på 315 millioner euro i året. Goldwell er en av flere merker som eies av et japansk konsern kalt KAO som utvikler mange kjente merkevarer globalt. Selskapet har en omfattende forskning på ingredienser som kan forbedre arbeidsituasjonen for alle som bruker kosmetiske produkter. KAO driver også en profesjonell avdeling der produktene kun selges gjennom frisører over hele verden.