Reitangruppen

REMA 1000 gratulerer Bocuse d'Or Norge med bronse

Pressemelding   •   mai 08, 2014 18:24 CEST

REMA 1000 har gleden av å gratulere Ørjan Johannessen og Team Bocuse d’Or Norge med bronse i årets kokkekonkurranse i Stockholm.

Ørjan og flere av mesterkokkene hos Bocuse d’Or har utarbeidet fantastiske menyer til REMA 1000 sitt konsept REMA Helg.
Mye er i endring i norsk dagligvarehandel – og i mat-Norge, når verdensmestere i kokkekunst kontakter REMA 1000. Vårt samarbeid med mesterkokkene i Bocuse d’Or Norge handler om å spre matglede og inspirere til å lage god, sunn mat med rene råvarer. Hvem kan vel bidra mer enn kokker i verdensklasse?

REMA 1000 er stolt generalsponsor av Bocuse d’Or Norge.

Reitangruppen består av fire forretningsområder:

REMA 1000, Reitan Convenience, Uno-X Gruppen og Reitan Eiendom. Reitangruppen har i tillegg datterselskapet Spaceworld og en eierandel på 15,6 prosent i Axfood. Reitangruppens hovedkontor er på Lade Gaard i Trondheim, som er Reitangruppens kulturelle og finansielle senter. REMA 1000 og Reitan Convenience har sitt operative senter i Oslo, mens Reitan Eiendom er basert i Trondheim. Uno-X Gruppen er basert i Oslo/København.

Reitangruppens visjon er å bli kjent som Skandinavias mest verdidrevne selskap. Reitangruppen omsatte i 2013 (inkl. franchiseomsetning) for 77 milliarder kroner, sysselsetter 35.000 mennesker i Norden og Baltikum, og er med dette blant Norges ti største selskap.