Rezidor Hotel Group ASA

Rezidor tar inn hos Dinamo

Pressemelding   •   jan 12, 2010 13:34 CET

Rezidor Hotel Group har inngått samarbeidsavtale med Dinamo PR. Byrået skal bistå selskapet med kommunikasjonsoppgaver hovedsakelig knyttet til hotellkjedene Radisson Blu og Park Inn.
– Tung bransjekunnskap og reiselivskompetanse samt hyggelige medarbeidere som virkelig ønsket å jobbe med oss er en viktig årsak til at valget falt på Dinamo. Byrået er med sin kommunikasjonsfaglige bredde unike i Norge, i tillegg  har de medarbeidere som har lang og bred erfaring innen turisme og reiseliv. Vi ser virkelig frem til et samarbeidet vi har stor tro på, sier Angelica Montez de Oca, PR ansvarlig for Rezidor i Norden.

Rezidor har flere store oppgaver som venter i 2010, og blant de første er åpningen av Oslos første Park Inn hotell allerede 13 januar. I høst åpner Park Inn også på Gardermoen. Ellers pågår fremdeles reposisjoneringen av Radisson Blu som i høst byttet navn fra Radiosson SAS til Radisson Blu.

– Vi gleder oss til å jobbe tett med Rezidor. Som en av de ledende aktørene i Norge, og med et sterkt navn internasjonalt (kåret til beste internasjonale hotellkjede under Grand Travel Award 2010) er dette en oppdragsgiver vi virkelig gleder oss til å samarbeide med, sier Thorbjørn K. Laundal, seniorrådgiver i Dinamo.
Dinamo har de siste årene jobbet opp en betydelig portefølje innen turisme og reiseliv og har i dag oppdragsgivere innen de fleste reiserelaterte bransjer.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Angelica Montez de Oca, Manager PR & Communication The Nordics
The Rezidor Hotel Group, Holbergsgt 30, N 0166 Oslo, Norway
Mob: (+47) 94 88 18 61
E-post: Angelica.Montez@Rezidor.com

Rezidor Hotel Group er et av verdens raskest voksende hotellselskap. Gruppens portefølje inkluderer mer enn 380 hoteller i drift og under bygging, med mer enn 81 000 rom i 59 land. Med hotellkjedene Radisson SAS (Blu) og Park Inn, er Rezidor den fjerde største hotellkjeden i Norge.

Rezidor driver hotellkjedene Radisson Blu Hotels & Resorts, Regent Hotels & Resorts, Park Inn og Country Inns & Suites i Europa, Midt-Østen og Afrika. Selskapet har fordelsprogrammet goldpoints plusSM for frekvente hotellgjester. Rezidor har signert en global lisensavtale med det italienske motehuset Missoni som inkluderer utvikling og drift av en kjede livsstilshoteller med navnet Hotel Missoni.

I november 2006 ble Rezidor Hotel Group notert på Stockholmsbørsen. USA-baserte Carlson Companies er største aksjonær.

Rezidors konsernledelse er basert i Brussel, Belgia. For ytterligere informasjon om Rezidor, besøk www.rezidor.com