Trigcom AS

RIM lanserer BlackBerry Curve 9320

Pressemelding   •   mai 09, 2012 11:48 CEST

"Den nye BlackBerry Curve 9320 er designet for å gjøre det utrolig lett for brukerne å holde sosialt tilkoblet", sier Carlo Chiarello, konserndirektør, Smartphone Business ved Research In Motion. "Den nye BlackBerry Curve 9320 vil være særlig populært blant kundene å oppgradere til en smarttelefon for første gang og eksisterende Curve kunder på jakt etter et steg opp i hastighet og funksjonalitet."

BlackBerry Curve 9320 har alt en kunde trenger for å holde kontakten med folk og ting som betyr mest for dem. Den har en egen BBM ™-tast, og bringer kraften i RIM populære mobile sosiale nettverk opp på et øyeblikk, så vel som den beste tastaturet i sin klasse for rask og enkel å skrive. Det inkluderer en innebygd FM-radio, ikke slik at brukerne kan stille inn deres favoritt lokale stasjoner, og lytte til FM-radioen ikke krever et dataabonnement eller bruke datatjenester. Designet for å tillate både 3G-tilkobling og lang batterilevetid, kan kundene få opp til 7 timer taletid eller opptil 30 timer med FM-radio lytting eller musikkavspilling med hodetelefoner.

Kundene kan lett kommunisere med sitt sosiale nettverk i sanntid, ved hjelp av forhåndslagret apps for Facebook ® og Twitter ®. Den nye sosiale Feeds 2.0 app er også forhåndslastet, slik at brukerne kan legge ut oppdateringer til flere sosiale nettverk samtidig og fange oppdateringer fra nyhetskilder (RSS), sosiale programmer og direktemeldingstjenester programmer alt i ett skjermbilde. Det integrerte kameraet har en blits og støtter videoopptak, og bilder kan merkes med deres plassering takket være smarttelefonen innebygd GPS.

BlackBerry Curve 9320 kommer med den nye BlackBerry ® 7.1 OS, som støtter funksjoner som Mobile Hotspot og Wi-Fi ® ringer hvor tilgjengelig. * Foreldrekontroll er en helt ny, på enheten funksjon som gir foreldre og foresatte med enkle alternativer til bidra til å beskytte barn ved å begrense tilgang til bestemte funksjoner, funksjoner og programmer.

Priser og tilgjengelighet av BlackBerry Curve 9320 vil bli annonsert i forbindelse med RIM-forhandlere. For mer informasjon vennligst besøk: http://worldwide.blackberry.com/blackberrycurve/9220-9320

Trigcom ble etablert i 2005 og brakte i 2006, som første tilbyder, BlackBerry smarttelefoner til det norske markedet. Som mobiloperatør og tjenesteyter overfor brukere med høye krav i forhold til tilgjengelighet, funksjonalitet og support – har Trigcoms personell bygget solid kompetanse og betydelig erfaring med avanserte mobilløsninger. Det er dette vi bygger på når vi velger løsninger og tilbyr våre produkter og tjenester til brukere med høye krav og forventninger.