RoomSketcher Norge

RoomSketcher 3D boligplanlegger gjør det enda enklere å tegne ditt drømmehjem

Pressemelding   •   nov 15, 2011 12:12 CET

14. november 2011 lanserte Viseno.no AS nye RoomSketcher med spennende og viktige oppdateringer. RoomSketcher 3D Boligplanlegger er et enkelt og gratis verktøy for alle som har interesse for hjem og bolig, interiør og eiendom. Oppdateringene  gjør RoomSketcher enda enklere for deg som bruker. Nå kan du logge inn via din Facebook konto og starte nye prosjekter.

Med oppdateringene kan du også enkelt få tak i plantegningene til prosjektene dine. Med ett eneste tastetrykk i boligplanleggeren, kan du få ut dine plantegninger i 1:50, 1:100 eller 1:200, meget praktisk for alle som er i prosessen med å tegne sitt drømmehjem.

“Alle som er interessert i bolig, interiør og oppussing  vil ha nytte av oppdateringene” sier Trond Bergquist, administrerende direktør. “Vi jobber kontinuerlig med å senke terskelen for bruk slik at alle som vil skal kunne benytte seg av tjenesten.” Nå blir terskelen for bruk enda lavere.

RoomSketcher er allerede en av de største på plantegninger i Norge, og har en stor og lojal brukergruppe i Norge og internasjonalt. Med over 50.000 registrerte brukere og mer enn 13.000 fans på Facebook fra hele verden, er det åpenbart at dette er en tjeneste som slår an utover Norges grenser.

”Frem til idag har vi gjort små og få fremstøt for å øke fanbasen vår, men produktet vårt er lett å like og brukerne elsker det. Dermed sprer ordet seg av seg selv”, sier Trine Bretteville, salg- og markedsdirektør. ”Vi vil videre øke fokuset på tjenesten både i Norge og internasjonalt ved å spre kunnskap om RoomSketcher 3D boligplanlegger via blant annet sosiale medier, blogger og Facebook. Vår nye helnorske Facebook fan side er i ferd med å bli et flott forum for inspirasjon og tips innen hjem og interiør.”

Ved siden av å ha engasjerte sluttbrukere, har RoomSketcher store kunder som:

• Typehuskunder som blant annet Blink Hus, Systemhus, Vestlandshus og Norgeshus.
  • Bademiljø – Baderom Designer med Bademiljøs egne produkter.
  • ImmobilienScout24 – eiendomsportal i Tyskland.
  • Oikotie – eiendomsportal i Finland.

Kontaktinfo:

Trine Bretteville, salg- og markedsdirektør

E-post: trine@roomsketcher.com

Facebook: www.Facebook.com/RoomSketcherNorge

Twitter: @roomsketcher

Hjemmeside: www.roomsketcher.no

RoomSketcher er en 100% online 3D boligplanlegger laget for å enkelt tegne plantegninger og ditt drømmehjem. Med RoomSketcher boligplanlegger kan du enkelt visualisere dine design i 3D.Tjenesten er utviklet av Viseno.no AS. RoomSketcher er det beste stedet å starte om man skal planlegge nytt hus, kjøpe bolig, pusse opp, ominnrede og lignende, eller har en generell interesse for interiør og design.