RoomSketcher Norge

RoomSketcher oppdaterer RoomSketcher app for iOS

Pressemelding   •   jul 08, 2013 12:11 CEST

Oslo, 08.07.13 - RoomSketcher lanserer RoomSketcher 2.02 for iOS, en app som lar deg se plantegninger til boliger i en interaktiv 3D-Visning. I 3D-Visning kan brukere navigere gjennom 3D plantegninger og visualisere boliger laget med RoomSketcher sin online boligplanlegger. Appen lar brukeren få tilgang til alle RoomSketcher prosjektene sine, når som helst, hvor som helst.

Brukere av RoomSketcher appen vil nå oppleve en mer stabil app, en app som fungerer i både stående og liggende modus og et oppdatert brukergrensesnitt.

Høydepunkter:

- Stående modus

- Oppdatert brukergrensesnitt

- Fiksing av bugs

Applikasjonen er gratis å laste ned, og fungerer på iPhone 4 og nyere og iPad 2 og nyere.

Om RoomSketcher AS

RoomSketcher leverer brukervennlige, digitale plantegningsløsninger for boliger i 2D og 3D, samt interaktive boligvisninger som Boligplanlegger og 3D-Visning. RoomSketchers løsninger er enkle og morsomme å bruke, og gir skreddersydde løsninger til den enkelte bruker. RoomSketcher har flere tusen brukere over hele verden, og benyttes både av privatpersoner og bedrifter. RoomSketcher ble opprettet  2007 og har hovedkvarter i Oslo. Selskapet har i alt 14 ansatte, og ledes av administrerende direktør Trond Bergquist. For mer informasjon, besøk www.roomsketcher.no