RoomSketcher Norge

RoomSketcher presenterer ny mobil app

Pressemelding   •   apr 29, 2013 15:21 CEST

Ønsker du å ta RoomSketcher med deg, uansett hvor du går? Snart kan du det! RoomSketcher presenterer sin nye app for iPhone og iPad, slik at du kan gå rundt ditt drømmehus uansett hvor du er, når du vil. Snart kan du laste ned programmet, og VIP og Pro lisenshaverne kan se alle sine prosjekter i 3D Visning.

Denne uken på Norges Eiendomsmeglerforbund (NEF) vårkonferanse i Lillehammer presenterte RoomSketcher sin nye app som gjør det lettere å gå på en visning når du vil og hvor du vil. Eiendomsmeglere fra hele landet har lekt seg med ipad og iphone applikasjonen, og sett på eiendommer fra innsiden og overnifra i 3D visning. Applikasjonen vil være tilgjengelig for alle via App Store om et par uker.

Trine Bretteville, salg og markedsdirektør hos RoomSketcher er begeistret for alle de positive reaksjonene på appen.

-Digitalvisningen 3D-Visning fungerer som et slags minidataspill. Du kan spasere gjennom akkurat den boligen du er interessert i. Løsningen lar deg oppleve hvordan planløsningen til boligen er på en mer virkelighetsnær(og moro!)  måte enn en vanlig flat skisse av leiligheten.

RoomSketcher har lenge vært en desktop applikasjon, det er gledelig at vi endelig kan lansere en mobil løsning på 3D Visning. Vi velger å lansere på NEF messen, det er en viktig arena ovenfor de store spillerne i bransjen, og Norge er vårt hjemmemarked,  sier Bretteville.

RoomSketcher leverer plantegninger og online løsninger som boligplanlegger og 3D Visning. RoomSketcher løsningene hjelper meglere å markedsføre boligen ved å få frem potensialet i boligen på en enkel, engasjerende og brukervennlig måte.

RoomSketcher er en 100% online 3D boligplanlegger laget for å enkelt tegne plantegninger og ditt drømmehjem. Med RoomSketcher boligplanlegger kan du enkelt visualisere dine design i 3D.Tjenesten er utviklet av Viseno.no AS. RoomSketcher er det beste stedet å starte om man skal planlegge nytt hus, kjøpe bolig, pusse opp, ominnrede og lignende, eller har en generell interesse for interiør og design.

RoomSketcher er gratis*, fullstendig web-basert, og umiddelbart tilgjengelig på Internett uten behov for å laste ned programvare for å komme i gang.

*RoomSketcher er gratis å bruke til ikke-kommersielt bruk. Det er utviklet unike salgs- og markedsføringsverktøy skreddersydd til de spesifikke behov boligselgere har. Selskapet leverer via sine partnere plantegninger til de fleste eiendomsmeglerkjedene i Norge og Sverige, i tillegg til en rekke ferdighus- og hytteleverandører. RoomSketcher en kanskje den mest treffsikre, effektive og relevante annonseringsløsningen i markedet for annonsører som skal nå  konsumenter av bolig- og interiørrelaterte produkter og tjenester.

RoomSketcher har i dag aktive brukere fra mer enn 100 land, med kunder og samarbeidspartnere i blant annet Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, UK og USA.

RoomSketcher er et norsk selskap etablert i 2007 med hovedkontor i Oslo.