Konica Minolta Business Solutions Norway AS

Samarbeidsavtale inngått mellom KNIF og Konica Minolta

Pressemelding   •   aug 21, 2017 09:51 CEST

Konica Minolta Business Solutions Norway AS er stolte av å meddele at vi har inngått ny samarbeidsavtale med KNIF, Kristen-Norges Innkjøpsfellesskap.

KNIF og Konica Minolta har tidligere samarbeidet godt sammen, og etter noen år uten en formell avtale, har samarbeidet igjen blitt formalisert. Avtalen løper i første omgang ut 2018 med mulighet for forlengelse.

Gjennom avtalen med Konica Minolta får KNIFs medlemmer

• -Tilgang på markedsledende og prisvinnende produkter, løsninger og tjenester til meget gunstige priser
  • -Et partnerskap med en aktør som kan bidra til å effektivisere dokument- og arbeidsprosesser i bedriften
  • -En partner som har et langsiktig perspektiv og som søker å sikre kontinuerlig optimalisering av medlemmenes utskrifts- og dokumentmiljø.

Konica Minolta er svært godt fornøyd med avtalen, og ser frem til å tilby sine produkter og tjenester til KNIFs medlemmer.

- Som en landsdekkende leverandør med egen serviceorganisasjon og prisbelønte produkter er jeg sikker på at vi ikke bare kan tilby KNIFs medlemsbedrifter gode betingelser i avtalen, men også gode løsninger i form av problemfri drift, og et bredt utvalg av programvare og tjenester, sier Salgssjef Storkunde Oslo i Konica Minolta, Thomas Kristiansen.

- Mange av våre medlemmer har etterspurt en avtale med Konica Minolta, og vi er svært godt fornøyd med at den nå er på plass. Avtalen komplementerer de andre avtalene innen kategorien, og sørger for at vi står enda sterkere innen IT-relaterte avtaler generelt, og kopi, print og dokumentbehandling spesielt, sier forhandlingssjef i KNIF Innkjøp, Kåre Hegle.

Konica Minolta Business Solutions Norway AS er blant markedslederne innenfor salg av nettverks- og programvareløsninger og printere/multifunksjonsmaskiner som tilbyr kopi, utskrift, skann og faks. Konica Minolta Business Solutions Norway AS ble etablert 1. april 2004, selskapets hovedkontor ligger i Nydalen i Oslo og teller ca. 190 ansatte. Konica Minolta Business Solutions Norway AS har en forventet omsetning på over 420 millioner norske kroner. Vi har egne avdelinger med kontorer i 11 fylker og 27 frittstående forhandlere som kompletterer vårt distribusjonsnett. Med utgangspunkt i selskapets solide fremmarsj innen optisk teknologi, utviklet etter mange år som tidligere kameraprodusent, tar vi sikte på å være et selskap som tilbyr essensielle og innovative produkter og tjenester.